Rabu, 29 Februari 2012

MARYA HANA FOLLOW AKU LA...

Assalamualaikum semua

tadi aku saja usha aku punya diari semasa kan..tup tup tengok tengok..alamak (tanjat boboi) 
MARYA HANA follow aku la..terkezut bercampur teruja..owh teruja ker..mesti la kan..aku selalu gak usha blog si CANTIK ni hah..tapi tak sangka plak MARYA HANA sudi jadi follower aku...toceh toceh...kamsamhanida MARYA HANA...

memandangkan MARYA HANA dah jadi follower kat blog aku yang tak seberapa ni aku pown nak promote sikit la blog MARYA HANA...boleh???

sebenarnya aku mula baca blog MARYA HANA @ KAMARIA HANA ni lepas jer aku buka blog IRINE NADIA..pastu aku rasa cara penulisan MARYA HANA ni menarik dan aku suka baca..kalau tak caya KLIK SINI hah...try la baca...dan kalau tak silap aku jugak la..MARYA HANA ni anak kacukan MELAYU +CINA..betul tak ??? patut la cantik kan..anak kacukan ooo...


 


so kalau nak kenal lagi siapa MARYA HANA korang boleh KLIK dekat atas tu okey...
tak nak citer panjang panjang takut tersilap pulak identiti MARIA nanti..

okey 

bubui

sseeeuuooolllsss next time

sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar