Minggu, 12 Februari 2012

KEMBALI AKTIF

Assalamualaikum 

hai semua..kini aku kembali aktif dlm menulis blog marshmallowlembut...haha
bukan apa sebelum ni aku agak bz sikit..kalau dulu aku bz ngan skolah but now aku bz ngan kerja baru aku..haha...yeah kini aku sudah  ada kerja wah happy semacam ja aku tgk..huhu..happy la kan...dulu aku just keja ngan mak aku jer but now aku dpt la merasa kerja ngan orang lain pulak kan...tapi aku cuma keja isnin sampai jumaat ja..kalau sabtu ngan ahad aku masuk keja balik ngan mak aku..that's mean aku buat 2 keja sekali gus..huwah dapat gaji lebih sikit kan..kita kena la bijak mencari wang dan peluang..kan kan kan...

aku start keja pun 1/2/2012 hari tu..baru berapa hari ja...keja dia boleh tahan la..dok dalam air-con tu perkara biasa la kalau keja kat opis mmg dok dalam air-con pun kan..then kakak senior semua baik baik belaka..slow spoken ja..haha...suke suke suke... muah....
kalau bab gaji aku x kisah sgt sebab aku just nak cari pengalaman dulu dlm dunia pekerjaan nie...maklumlah umur pun dah nak masuk 20 tahun pada 15/8 ni hah..kena la berdikari sikit kan..nak gak try carik duit sendiri..huhu..akhirnya merasa gak pegang duit sendiri...bui bui bui

sekian lama x up date blog banyak gak citer yang aku peram kat korang kan..haha..selalunya dok citer pasal zaman skolah ja..but now nak la pulak citer tentang alam pekerjaan aku...harap korang suka la kan..

 sebenarnya aku nak letak gambar aku masa kat tempat keja tapi malas nak pasang usb kat nset...so aku tarok yang mana ada ja...haha..dah malas kan nak wat cam na..sabor jer la...


gambar ni x bape nak jelas sgt..yo la nak wat cam na kan..dah ambik ngan camera nset jer..tu yang tangkap muat ja tu...

okey la nanti aku up date lagi erk..tu pun kalau korang sudi baca blog marshmallowlembut ni...

bubui

sseeeuuuooolllssss next time


sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar