Senin, 27 Februari 2012

MESYUARAT PART 2

 Assalamualaikum semua

hai hai hai aku rasa macam dah lama je tak up date blog kan..haha...bukan apa badan ni je yang tak berapa nak rajin..tapi sekarang dah rajin sikit dah..n_n
aku ni sebenarnya nak sambung entry yang tergendala hari tu..
pasal pe erk?? hurm korang mesti tertanya-tanya kan kan kan (huh perasan)

hari tu aku ada up date pasal MESYUARAT kat tempat yang aku keja sekarang ni hah..so aku nak sambung la kan...saja nak bagi panjang sikit ceritanya..haha...KELASSS KAU JAH !!!

entry lepas aku dah citer yang aku dan kakak senior aku da pegi PASIR HITAM kan..kalau tak ingat 

tapi yang tu tak da gambar lagi..so aku just citer sikit jer la...memandangkan tadi KAK IDA dah upload gambar aku pun apa lagi kan..ringan ringan kan tangan download gambar yang ada..nak download semua banyak sangat..so aku ambik yang mana kreatif dan inovatif ja la...haha kreatif la sangat kan...

malas nak bebel panjang panjang so korang hendap jer la gambar kat bawah ni erk...sambil tu aku bagi la sikit coret-corot pasal gambar yang korang tengok ok darling...JOM KITA MULAKAN OPERASI MENGINTIP (jadi JEBON 007 jap yerk)

masa ni kami baru jer sampai kat jeti PASIR HITAM..duduk ulu tarik nafas segala baru tangkap gambar..kaalu tak duduk dulu aku pun tak tau apa akan jadi (ana fening fening lalat )

waduh KAK ANA kenapa bisa jadi begini..haha...alolo pening yerk...
sabor jer la...KAK IDA buat pandangan tajam (sling )

ehem ehem releks jer kan..haha...
sapa la tu noh...betul tak KAK YATI

ni masa nak wat pendaftaran...nak datuk sesak kot..macam nak jumpa artis ooo..dapat la rasa diri tu macam artis sikit kan..haha (ada hai konon)
APEK : aya..manyak shushah mau daftar..manyak lamai..wa suda daftar wa mau pegi minum ma...
sinangnya dalam ati adoiyai


ni masa mesorat..watcha..alamak kantoi la..nampak la pulak kan aku tak bagi perhatian masa mesorat..alamak !!!

 lepas mesorat habis pa lagi caw la..balik naik bot...bubui PASIR HITAM

HARI KEDUA : UNIT SG KERANG

kali ni gambar aku sikit jer sebab masa unit SG KERANG mesorat aku kena catat minit mesorat so..aku tak boleh nak wat pa pa la kan..sabo jer la...

ni masa mengundi sapa yang nak dilantik jadi AJK bagi unit SG KERANG
lepas mesorat tamat kami semua pegi makan..erm yummy de..

sebelah petangnya pulak pegi mesorat kat unit BAGAN PANCHOR pulak..kiranya kan dua mesorat dalam masa sehari..tu yang jadual padat tu..cewah cakap macam orang orang berjawatan tinggi pulak aku ni hah...
masa ni sibuk sikit sebab nak uruskan pendaftaran...
FOKUS AYUMI FOKUS

lepas keja dah selesai pa lagi..snap snap la..boleh buat kenangan terindah

kami yang disnap apek belakang tu pulak yang happy terlebih...
pastu balik la..mesorat dah abis..tak kan nak duduk situ pulak kan..

HARI KETIGA : UNIT KUALA TRONG

ni time breakfast ( pecah laju) makan bihun goreng minum air teh , kopi , air kosong , karipap..perh..memang terbaik la..aku bagi 5 BINTANG...sebab sedap dan kenyang..alhamdullilah

aura PAK WAN tarik kami..tolong tolong kami ditiup angin..tengok betapa ringannya kami berdua..haha..betul dak KAK IDA


lepas melantak sambung keja seperti biasa 

ada sinar diwajahku..uhuk uhuk batuk batuk batuk

 ni dia pengurus besar (CIK AINOL AZAD) tempat aku kerja...awekz tu biasa la kan 
KAK IDA ngan KAK OO..yang sorang lagi tu..aku CIK MAT(gelaran yang aku panggil )

tamat sudah mesorat kali ni bagi sesi 2012

so usha usha la yerk..haha..
aku nak chow dulu

bubui

sssseeeeuuuooolllsss next time

sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar