Selasa, 07 Februari 2012

Edisi Khas : Fafa Fairuz Fuiyooooooooooo :D

Siapa pernah tengok Edisi Khas dekat tv3 tu?? Alaa yang Johan jadi Fifi Fairuz Fuyooo tu. Ni member aku Fafa. Orang panggil dia Fafa. Tapi aku nak panggil dia Fafa Fairuz Fuiyoooooo lah. Stylo sikit




Fafa ni kadang-kadang ayu



Kadang-kadang loqlaq. Tapi selalunya loqlaq lah :D



Fafa ni telah menghasut aku memakai shawl menjadi tudung bawal. Dia pakai cun lah, aku pakai dah macam student Indonesia dah aku rasa.



Dia ni tak boleh tengok benda kiut-miut. Asal ada CD cerita kartun cute-cute tu satu kedai dia rasa nak beli bawak balek sorok bawah bantal. Bangun-bangun tidur terus pasang CD cerita Barbie



Kan dah kata dia ni loqlaq sikit. Dok belek-belek CD, habis semua CD jatuh kedebushhh ke lantai. Pekerja dekat situ pon tengok kitorang lain macam jek. Muka macam nak cari gaduh. Alaaa Fafa susun balek hape,tiba-tiba Fafa menjadi pekerja di situ tanpa gaji





Konon cover tak bagi orang nampak, tapi orang nampak jugak. Ok boleh tutup muka guna CD Mr Bean tu. Bagi orang konpius mana satu Fafa mana satu Mr KACANG




Dekat fitting room pon jadikkkkk



Sejak bila tah dia ni jadi peminat tegar warna pink? Habis semua benda nak beli warna pink. Botol air pon nak warna pink jugak.


Dok pilih mana botol pink yang berkenan, sekali pakgad bermisai toing toing datang dan berkata dengan tegasnya "Eh eh eh .dekat sini tak boleh bergambar!!"




Baiklah pakgad. Nak tangkap gambar dengan pakgad misai toing toing boleh???





p/s:  Aku tengok Fafa ni,mesti aku akan teringat kan seseorang. Rasa-rasa kan muka Fafa ni ada iras siapa? Siapa jawab betul,tak dapat pon hadiah



Tidak ada komentar:

Posting Komentar