Sabtu, 28 Januari 2012

DAH KAWIN DAH ???

Assalamualaikum readers...

opsss!!!  betul ker aku eja ni... argh lantak la...dah malam malam buta baru nak up date blog memang eja pun entah ke mana..haha..

ni nak cerita mai hari ni aku and the geng p kenduri kawin salah seorang cikgu TAT BENG
(nama skolah aku)...dalam pukul 10.30 pagi kami gerak la kan...p punya la awai macam nak p jadi mentara pulak kat kenduri tu..rupa-rupanya kawan aku yang 2 orang ni bagi tau yang depa berdua kena jadi pengapit cikgu ni masa atas pelamin...patut la kalut nak p awal...haha...masa aku masuk kereta tadi aku agak tekezut beruk la cikit kan pa hal pulak budak 2 orang pakai baju sedondon..rupanya ada udang di sebalik mee..patut la...ish ish ish ...

so kali ni aku macam besa la kan kalau dah p mana mana event mesti la letak gambar dan sebagainya untuk tatapan pembaca..so lets take a look...wa ah cakap jawo pulak aku ni..haha T_T

 jeng jeng jeng la dia la gambar pengantin bersama sama aku and the geng..ni kami snap masa kami nak balik dah..tapi besa la kan nak balik nak balik tak gerak gerak lagi...tu yang aku malas tu... 
"wei jom balik" bila aku dah ready nak balik depa nak tunggu cikgu , bila aku ngan kawan aku sorang ni nak snap gambar time tu la depa nak balik...haih kalut sungguh...

 pelamin..pergh cantik ooiiittt...aku ni bukannya pandai sangat nak kelaskan pelamin ni style apa...maklumlah jarang tengok NONA kat TV 3 tu...so agak cetek sikit bab bab style pelamin ni ah..so sapa yang arif dalam bidang ni cube citer kat aku ni style pe??? boleh erk ?? nak tau gak serba sedikit... 

 ni masa pengantin baru sampai..ekserli kami tunggu pengatin dari pukul 12.30 tgh hari...pengantin sampai pukul 1 lebih..memang la kalau tangok masa tu macam singkat ja..tapi bederau jugak peluh punya dok pengantin..fuh!! cuaca tengah hari tadi memang panas la citar dia...
(tisu please nak lap peluh)

 aku ngan kawan aku sorang ni pun join gak pengantin dok berarak..tapi kamin jauh kebelakang sebab nak ambil ruang dan sedikit tenaga nak posing dan snap...pastu kami jalan tepi la cari tempat redup..haha..yang panas tetap panas..tapi cari iktiar la tak mau gelap..haha n_n

 tu dia anak burung dalam sangkar..ni pulak macam biasa la kan...sementara nak balik snap dulu...haha...tempat baik punya kalau tak snap rugi la kan..bukan nak kena bayar pun...haha...posing baik punya...

 eh eh kat pelamin la pulak kan..erm bila la time aku pulak agaknya... pang STOP DREAMING ok mu g belajar dulu...cari duit banyak banyak baru kawin...yes sir(tabik hormat)

gambar ni bagi mata kau la kan..agak cantik sikit sebab tak yah susah susah nak edit..dah memang semula jadi warna dia macam tu..erm cantik cantik cantik..jangan jelez sudah... uwek...

tu saja untuk kali ni ok..

sseeeuuuooolllsss next time

bubui

sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar