Kamis, 05 Januari 2012

Fullmusik Giveaway

Assalamualaikum semua..

memandangkan aku dah jadi BLOGGER TEGAR semenjak dua menjak ni , maka aku pun makin rajin la menerjah blogger yang lain kan...pastu aku pun luangkan sedikit masa untuk tukar lagu kat blog aku ni ha..asyik dengar lagu yang sama ja sampai boleh hafal da la...so aku pun ambik tindakkan yang drastik la nak tukar lagu...aku pun klik la kat LINK yang aku selalu ambik lagu... tup tup tengok tengok FULL MUSIK ada wat contest la pulak..aku pun apa lagi kan..menerjah a blog 
FULL MUSIK nak tau perkara yang lebih lanjut...

hadiah yang ditawarkan agak menarik..nanti aku tunjukkan okey!!!

dalam contest ni ada tujukan beberapa soalan yang korang wajib jawab..kalau korang nak join memang wajib  jawab soalan soalan ni tau...jangan lupa pulak kalau tak korang tak dikira tak sah..lebih kurang macam tu la...

syarat syarat yang WAJIB bagi setiap BLOGGER yang ingin menyertainya...


 step 1- buat satu entry mengenai FULL MUSIK GIVEAWAY 
(macam yang aku buat ni) pastu jawab soalan yang diutarakan...aku pun dah taip kat bawah ni hah..boleh tengok...

ni SOALAN yang FULL MUSIK utarakan...

  1. 3 sebab anda ingin memenangi hadiah yang disediakan oleh FULL MUSIK
  2. berapa lama anda dah guna FULL MUSIK di blog
* PERINGATAN korang WAJIB soalan ni tau...

JAWAPAN :

  1. -saya ingin memenangi hadiah yang tawarkan oleh FULL MUSIK kerana bagi saya hadiah yang ditawarkan oleh FM sangat bernilai kepada saya kerana saya pencinta CAMERA !!!                          -selain pencinta camera saya jugak pencinta novel...bukan kerana saya melihat kepada hadiah yang ditawarkan baru saya buat sebab seperti yang diminta oleh FM tetapi saya memang pencinta novel dan juga CAMERA                                                                                                                                             -saya juga pernah melihat CAMERA yang sama di dalam blog saudari IRINE NADIA dan bagi saya CAMERA tersebut sangat kecil dan comel                                                                                                                                            
  2. saya telah menggunakan lagu lagu yang ditawarkan oleh FULL MUSIC sejak saya mula menceburkan diri dalam dunia menulis blog...sejak itu saya hanya menggunakan lagu lagu korea yang telah ditawarkan...TERIMA KASIH FULL MUSIC kerana membenarkan saya menggunakan lagu lagu anda bagi memeriahkan lagi blog saya...
 step 2- wajib letakkan LINK ni kat entry korang 

* PERINGATAN kedua dua link ni harus ada disetiap entry okey!!!

 step 3- BLOGGER DARI MALAYSIA SAHAJA

 step 4- MEMPUNYAI BLOG SENDIRI (tak boleh pinjam blog kawan okey)

step - peserta haruslah menghantar detail penyertaan seperti nama , url entry , dan email address di http://jancoks.blogspot.com/

*isi content form pada http://jancoks.blogspot.com/
kalau peserta gagal menhantar form penyertaan dikira tidak sah

PEMENANG AKAN DIPILH MENGIKUT KREATIVITI KORANG DALAM MENULIS ENTRY
so apa lagi cepat cepat la cari idea dalam menhasilkan entry yang TERBAIK!!

ni dia HADIAH yang ditawarkan oleh FULL MUSIK

tada


1st PRIZE

CAMERA FUJIFILM INSTAZ MINI 



2nd PRIZE


novel SISA SEBUAH CINTA

GIVEAWAY ni start 11.12.2011 sampai 20.01.2012

* hadiah bergantung kepada stok...kalau hadiah yang ditawarkan tu dah habis , hadiah tu akan diganti dengan barangan lain yang sama harga...(aku tak kisah janji dapat hadiah...huhu n_n)

okey selamat mencuba

ssseeeeuuuuooolllssss next time

bye bye

sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar