Sabtu, 07 Januari 2012

Asal call je lagu bertukar

"Kekasihku di jalanan yang berliku.Di saat ku perlukanmu.Tertutup jua segalanya terhadapmu.Di sini ku tersedu-sedu"


Ok tak payah nak tersedu-sedu sangat. Siapa tahu ni lirik lagu apa?


Haritu call ibu aku, kemain caller ringtone lagu Beribu Sesalan yang 3 diva nyanyi tu. Sambil-sambil nak tunggu ibu aku angkat tu,layan jugak lah kan lagu ni. Kalau sesiapa call ibu aku ni memang tidak pernah sunyi dengan lagu. Memanjang je asyik tukar lagu


Aku rasa nak suruh ibu aku join lah CELCOM Call Me Tone-A-thon ni. Dia memang suka jadikan phone dia tu radio kepada sesiapa yang call dia. Memang sesuai sangat letteww. Eh kalau korang nak join pon boleh jugak. Ada 4000 lagu yang kita boleh pilih woh



Phewittt phewitttt. Hye Volkswagen Polo nak ngorat boleh??


Nak suruh ibu aku join, tapi kalau dapat grand prize sebesar ini. Hadiah Volkswagen Polo warna merah mak ngah ni kena bagi dekat aku sebab aku yang bagi tahu dia pasal contest ni. Habuan nya harus aku lah dapat. Tak pon 50-50. Ibu aku amek stereng kereta, aku amek tayar kereta.


Tapi kalau tak ada rezeki nak menang Volkswagen Polo pon ada jugak hadiah lain berupa wang tunai. Siapa yang langgan Call Me Tones ni ada jugak peluang nak dapat wang tunai sebanyak RM2000-RM7000. Perghhh banyak tu



Nak join macam mana? Haaa macam ni.






Kalau taip je benda alah dekat atas ni, dapat lah dua Call Me Tones dengan harga lima hengget. rm5 je woo untuk 2 Call Me Tones dalam sebulan. Selalunya harga dia doblas hengget.





Nak menang Volkswagen Polo kena hantar sms sekurang-kurang nya 3 kali dekat 22222 dan beli 6 lagu untuk RM15



Contest ni dari 14 Disember 2011 sampai 12 Januari 2012


Nak redeem Call Me Tones? Boleh pergi SINI. Join lah sekarang, mana tahu rezeki kau nak dapat Volkswagen Polo?? :D




*curi handphone ibu jap hantar CAR ke 22222* pastu lalalalalalarikkkk buat muka tak bersalah tengok cerita hindustan



ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar