Jumat, 13 Januari 2012

First time pegang duit kertas RM20 baru. weeeeeeee :D


Pagi-pagi aku dah dapat satu bungkusan dari abe Eyriqazz. Bukak-bukak plastik. Aku ingatkan buku pasal penyu. Rupa nya ... Perghhhhh duit RM20 baru rupanya *jakun*




Ada lah asal usul duit RM20 ni dalam benda alah ni. Panjang sangat, malas aku nak baca. hehe. Sebab dah nampak duit doploh hengget tu, benda lain tak layan dah




Cantik tak? Cantik kan? Mekaseh lah abe Eyriqazz sebab buat aku jadi jakun yang terlampau dengan duit RM20 baru ni. Lepas ni boleh lah bagi lima puloh hengget baru ke. Tak pon sratus hengget baru pulak ke. ngehngehngeh. Tapi senget sikit duit ni





Haaa elok dah duit ni. Dah kembali ke jalan yang lurus. Aku teruja terus tepon SS sebab aku nak berlagak dekat dia aku ada duit RM20 baru


CE: orang ada duit doploh hengget baruuuuuuuuuuuuuuu . heee *jakun*

SS: hek elehhh tu pon nak kecoh

CE: eleehh jeles lettewww. Dia tak ada. Kalau dia ada kecoh gak kan? kan? cehh

SS: alaaa nanti semua orang ada jugak duit tu


CE: ye lah tapi now tak semua ada. Kira orang terawal apa dapat pegang duit ni

SS: tah pape. tu pon nak bangga

CE: ahhhh shadaaaappppp youuuuuuuu!


*terus letak tepon*


sebab reaksi yang aku harapkan daripada dia adalah tak sama seperti yang aku imaginasikan. Buat sakit hati je cakap dengan orang tua ni






Belakang duit ni ada macam shiny sikit. Ada macam gold sikit. Lawa lah gak. Pulak-pulak ni first time tengok live bertambah lawanya



Tak pasal-pasal kau glamer dah penyu. Tapi muka penyu ni toyeee je dalam gambar ni. Cer senyum sikit. Baru lah ceria gitu







Kang tetiba pulak penyu ni senyum karang. Seram lak aku. Wahh imaginasi terlampau betul aku ni



 Memang aku tak guna lah duit ni sampai duit ni betul-betul release. Ok tu je. Saje je nak berlagak kat korang yang aku dah pegang duit  RM20 baru.  Kau hado??? muehehehehe





ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar