Senin, 02 Januari 2012

Mega Giveaway By Cik Bunny

Assalamualaikum semua 
hai apa kabar??? persoalan yang akan aku tanya di setiap entry aku...huhu...
harap harap sihat la no...amin...

 1st of all aku nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2012...hari aku nak up date la blog aku sempena tahun baru tapi hempeh!!!! BERUKBAND tak bley guna..bukan tak boley guna sebab apa pun...mungkin sebab line busy kot...tu yang terlewat sikit wish tahun baru tu...apa apa pun tahun baru tahun ni aku sambut kat KL...perh meriah la jugak walaupun hanya di rumah kan...tu adalah tindakkan yang bijak...sapa suruh nak sesak sesakkan hidup p DATARAN MERDEKA kan...duduk depan TV pun dah boleh tgk dah...

okey okey sebelum aku memalut dengan lebih panjang...aku nak bagi tau sebenarnya entry kali ni bertemakan MEGA GIVEAWAY BY CIK BUNNY... kalau korang nak ketahui dengan lebih lanjut boleh KLIK DI SINI okey....erm..aku dah lama usha blog Cik Bunny ni..tapi baru sekarang berkesempatan nak join..nasib baik tarikh belum expired lagi kan..haha..
THANKS CIK BUNNY...
setelah aku perhatiankan rupanya CIK BUNNY ni sama umur ngan aku jer....boleh kira geng blogger la ni...


ok kepada sesiapa yang nak join contest ni 1st sekali kena la copy banner yang
CIK BUNNY dah sediakan ni hah..tak susah pun just KLIK kat gambar tu then copy la....

selain tu aku akan sertakan syarat syarat nak menyertai contest ni okey..lagi mudah korang join kan...


Syarat untuk Join:

- Mempunyai alamat di Malaysia.
- Buat 1 entri bertajuk "Mega Giveaway By Cik Bunny", copy banner giveaway kat SINI dan linkkan ke entri ni.
- Letak link sponsor dalam entri:

- sila like dan follow sponsor.
- Tag kalo nak tag *tak wajib tapi ada hadiah untuk top referral
- Dah siap? Tinggalkan link entri anda di bahagian komen entri ini. Kat tempat lain tidak diterima.

Tarikh Tutup: 31 Januari 2012
Juri Giveaway: Encik Random.org & Cik Bunny (top referral dan top commentor)



kalau ada contest mesti ada hadiahnya kan...so kalau nak tgk hadianhnya korang 
KLIK KAT SINI okey....



HOW??? mudah je kan...so apa lagi jom la join aku JOIN CONTEST CIK BUNNY ni ...

okey la seeuuuooolllssss next time

bye bye

sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar