Kamis, 26 Januari 2012

AKU VS DIA

Assalamualaikum semua

hari aku nak citer pasal pe plak erk..hurm nanti aku pikir jap...hurm...mybe nak citer pasal aku vs dia kot...kalau tak x kan aku nak wat tajuk entry yang macam tu pulak kan...

ok semalam aku chat ngan aku aku yang sorang ni hah..dia tanya aku , aku dah up date blog pasal budak form six 2011 lagi ker?? aku cakap la tak sebab tak tau nak wat entry pasal pa..bukan ada citer lagi pasal kami..maklumlah semua pakat pakat dah lesap hilang entah kemana cam na nak wat gosip pasal budah form six semua...kan..nanti kalau kami ada wat reunion secara kecil kecilan Insya-ALLAH aku akan up datekan pasal kita semua ok..dont worry..tapi kalau dah rindu sgt tgk la balik entry entry yang lepas..OKEY???

sebenarnya kali ni aku nak kongsi pandangan aku mengenai isteri aLLy Iskandar...FARAHIN lee atau Farah Lee..wah memang cantik orangnya..aku tengok kat fesbuk dia , kat blog dia...kat goggle..ati kecik aku kata "wah cantiknya dia , dah la pandai , mempunyai agama...walaupun dia stady jurusan enginier...tapi bab agama dia tip top ooo...kalau korang tak caya boleh baca blog dia...aku pun baru ja baca semalam(25.01.2012) 



dah baca belum..walaupun entry dia sikit tapi amat bermakna kan...bertuah ABANG ALLY ISKANDAR kite ni dapat isteri yang cukup sempurna di mata manusia...clap clap clap..taniah aku ucapkan..korang pun ucap taniah jugak tau..haha...

aku pun nak jadi macam FARAH LEE jugak la..boleh tak???  huhu...tak salah kalau pasang impian nak jadi wanita sebaik FARAH LEE kan...

wah entry ni pasal FARAH LEE jer ker??? relex la jangan la marah...baca sudah..okey...

alolo chomelnyew....miaw gggrrrr

busana pengantin yang cukup ringkas tetapi cantik..sapa setuju...
putih melambangkan kesucian..wah gitu...aku bila pulak kan...ops!!! stop dreaming!!!

ssenyuman yang membahagiakan..hurm...

ok la..apa apa pun aku nak ucapkan selamat pengantin baru kepada kedua pasangan dua sejoli ni hah semoga bagia hingga ke liang lahad..dan dapat melahirkan zuriat yang chomel dan beragama..amin amin amin...

bubui

ssseeeuuooolllssss next time

sarangae(LOVE)


Tidak ada komentar:

Posting Komentar