Selasa, 03 Januari 2012

SELAMAT KEMBALI !!!

Assalamualaikum semua...

korang mesti ada sedikit SHOCK di hati dan mengatakan 
"eh! rajin pulak dia ni up date blog , kalau tak erm..???"  kan kan kan sapa yang kata macam tu angkat kaki cepat...haha..just kidding la...ye la dulu mana ada masa nak up date blog segala macam kan...tapi sekarang ni dah ada masa yang terluang maka aku akan jadi BLOGGER tegar la pulak..haha..tu pun kalau BERUKBAND aku tak buat hal la kan...

memandangkan esok bersamaan 4 JANUARI 2012 maka akan ramai la adik adik yang akan menjejakkan kaki ke sekolah kan...erutamanya adik adik yang baru darjah 1...aku nak ucapkan SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH wahai adik adikku...semoga korang dapat menempuh hari hari sekolah korang dengan bahagianya...tapi.....mana ada budak sekolah yang nak baca blog aku nih..apa la aku ni kan....okey kalau macam tu mesti ada akak akak yang form 1 sampai form 6 yang kan baca blog aku kan..haha *perasan* oleh itu korang jer la yang tolong sampaikan kat adik adik korang tu erk!!! (harapan orang yang dah tak sekolah)

so korang mesti dah 'berdebar' kan nak pergi sekolah esok...DON'T PANIC buat tak tau ja..haha... n_n
kalau korang panic meh sini aku bagi korang usha sorang mamat ni..aku ambik gambar dia diam diam dan dia pun tak tau...nak tengok tak???


tada ni la dia mamat tu..memang la dia tak tau dah dia artis korea...haha...jgn marah..meh sini aku perkenalkan..nama dia NO MIN WOO...aku kenal dia pun lepas aku tgk citer 
MY GIRLFRIEND IS A GUMIHO kat TV8 tapi dah tamat dah pun...haha...

ni la citernyer..mungkin dalam kalangan korang ada yang dah tgk kot...whatever..apa apa pun ending citer ni memang TERBAIK..thumb up yo !!!

so, peringatan dari aku semoga korang berbahagia di alam persekolahan.....yea yea esok sekolah yea yea esok sekolah...haha

sssseeeeeuuuuoooollllssss next time

bye bye

sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar