Kamis, 01 Desember 2011

TIME IS RUNNING OUT

Assalamualaikum semua..
lama rasanya aku tak up-date blog kan..
maklumlah bz dengan exam..hari ni (khamis) pun ada exam...
exam syariah paper 1...

dalam 'indahan' menjawab exam memang pening la...pening bukan apa makluhlah last minit baru nak jadi pelajar TERAJIN bagi tahun 2011 kan.. (ada sapa sapa yang nak bagi award kat aku tak??? haha) ...so byk la yang nak kena baca...hambik kau..suka sgt stady last minit...oleh tu adik adik 'AKAK' nak nasihat jgn la nak stady last minit yer..memang seksa...kalau yang rajin bangun awal awal pagi macam akak ni hah tak pa la kan...

ops!!!! terbagi tau plak..kantoi..haha..mahu tak bgun awal nak cover semua tajuk yang tak baca..
sepanjang exam ni jer la yang rajin bangun awal..kalau tak masya-Allah punya la liat...haha...baru ada akai..kalau tak exam erm memang layan mimpi la jawabnya kan...korang yang tak exam seronok la tidur sambil melayani bahtera merdeka korang...apa apa pun exam aku dah semakin hampir untuk melabuhkan tirainya bagi sesi 2011...paper last aku hari??? erm hari tak ingat tapi tarikh ingat la..14.12.2011...so nak tau hari apa ambik kelender 2011 check sendiri..jgn ambik 2012 punya plak...kot kot la terlalu taksub nak p sekolah kan...

erm ckp pasai sekolah lepas ni aku dah tak da la zaman sekolah sampai mati...jgn harap la nak pakai 
baju putih + kain biru/hitam = baju sekolah...uhukz sedey sedey sedey... 
sob~ sob~ sob~

*hanya tinggal kenangan

erm...aku nak buat laporan sikit minggu depan ada paper sejarah 2 ngan syariah 2 plak...so aku nak g stady pulak untuk 2 paper ni...

boboiboy

ssssseeeeeuuuuooooolllllsssss next time

sarangae(LOVE)


Tidak ada komentar:

Posting Komentar