Jumat, 23 Desember 2011

HANYA TINGGAL KENANGAN !!! PART 2


Assalamualaikum semua pembaca yang setia...
bertemu lagi kita dalam blog cik ayumi...
selamat datang kepada pembaca yang pertama kali menjejakkan jarinya ke blog ni...
bagi yang baca mesti tertanya pe hal plak tetiba ja part 2 mana part 1 nya??? betul tak??? aku main teka jer..haha..okey bagi korang terlepas part 1 boleh KLIK KAT SINI untuk carita selanjutnya okey just klik...
kalau hari tu aku story kat korang pasal aku dan kawan kawan tapi versi pakaian sekolah and now aku nak sambung cerita tu tapi kami pakai T_SHIRT kelas pulak okey???
cerita macam ni masa kami dok menunggu masa nak naik ke dewan peperiksaan "BONDA" kami dah rancang nak wat makan makan sikit tapi bukan kat sekolah kat luar kawasan sekolah..so kami pun sebulat suara setuju jer la kan..nak biar lagi orang nak belanja makan tu....haha rezeki jangan ditolak maut jangan dicari betul tak...
so lepas selesai makan masing masing nak "BAWA DIRI" la kan..tapi sebelum tu kami semua tangkap gambar dulu nak buat kenangan...uhukz sedih nih!!! tapi sayang kami tak cukup 24 orang maklumlah masing masing ada masalah sehari sebelum nak pegi....itu la ini lah...haih macam mcam ada kan..tu kita hanya mampu merancang tapi ALLAH yang menentukan....

dalam gambar pun dah ada macam macam gelagat kalu kat luar macam mana agaknya yer??? hurm hanya  akmi sekelas jer yang tau...jeng jeng jeng..rahsia...
ops lupa nak bagi tau BONDA buat makan makan kat LAKE GARDEN ooo...perh memang bergaya la noh...haha ko hado???

sebelum aku and the geng sampai ke destinasi kami pergi beli kek dulu dengan menggunakan duit kelas..aku kan bendahari yang berdedikasi so banyak la lebihan duit kelas..so aku manfaatkan dengan cara membeli kek..tengok tu sekali beli 2 biji sekali..hah lega lepas makan nasi makan kek pulak....besar pulak tu keknya..memang tak dapat dihabiskan oleh kami yang datang ni...

 macam biasa lepas sampai terus ambik gambar la kan.bukan selalu dapat pegi ramai-ramai macam ni...bila pulak boleh jumpa macam ni lagi tak tau la...so korang yang masih sekolah hargai masa bersama rakan rakan korang jangan gaduh gaduh nanti bila dah berpisah menyesal tau....so hargai la sesama sendiri okey??

 ni la gambar bebudak yang kuat melantak..haha..gambar aku tak dak la sebab aku yang ambik gambar masa ni..saja tak tunjuk muka yang kekenyangan ahak~~~jahat nih!!!

 kat bawah ni gambar upacara memotong kek...tu la BONDA kami...BONDA ajar kami subjek BAHASA MELAYU kertas 2..tapi bukan guru kelas kami tau..guru kelas kami kecik jer orangnya...korang boleh tengok kat PART 1...

 suap jangan tak suap jangan tersilap sasaran sudah..haha

 ish!! nak jugak haha

 lepas jer kek tu kena POTONG...*watcha
tengok la tu makan tak ingat orang siap tunjuk kat korang lagi tu..ish ish apa la nak jadi kan..kalau bab makan tak bagi tau suma beres...haha

lepas kami semua dah kenyang , solat , kami pergi riadah jap...hilangkan stress lepas exam..kami p la main boling...huh lama rasanya tak main boling...kawan aku yang sorang ni dalam tak reti main tapi asal baling jer mesti strike *panas jer aku ni* kalah orang yang penah main ni..dah tu menag pulak tu...haih aku gak dapat no 2...tapi nombor tak penting yang penting masa bersama ngan diorang semua...memang dalam kenangan semua tuh...
hye geng bila lagi kita dapat jumpa erk??? rindu la saat saat bersama korang gelak , tangis ,merajuk , gaduh  semuanya ngan korag semua...unnie oppa sarangheyo....
bila ada rezeki nanti INSYA-ALLAH kita bertemu lagi....

apa apa pun terima kasih sebab sudi jadi kawan aku sepanjang kita study bersama sama...jangan lupa kan aku yer...kalau korang rindukan saat kita semua bukak la blog nih INSYA-ALLAH ada la cerita kita bersama sepanjang tahun...

sampai sini dulu

bye bye

sssseeeeeuuuuoooolllllssssss next time

sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar