Kamis, 15 Desember 2011

HANYA TINGGAL KENANGAN !!! PART 1

Assalamualaikum semua
hai hai hai
akhirnya dapat jugak aku menaip setelah sekian lama...haha...
ni kira nak lepas geram la ni kan...memandangkan exam pun dah habis dah maka aku pun nak coretkan sedikit sebanyak telatah bebudak kelas aku yang hepi lepas kuar dari dewan exam...jangan kata diorang ja hepi aku pun sekali hepi jugak kan...lepas ja pegawas exam tu kutip balik kertas jawapan terus aku senyum tersimpul malu sehinggakan dah tak larat nak simpul dah senyum aku tu..haha...
apa apa pun aku nak ucapkan tahniah kepada bebudak kelas aku yang dah berjaya mengakhiri perang yang sangat bermakna bagi kami semua...

rasanya lepas ni susah sikit la nak jumpa sebab semua pakat buat hal sendiri kan...so pada firasat aku yang tak bertapa tepat ni rasanya lepas ni abis semua hilang daripada petempatan diorang ni...semua pakat pakat dah rancang nak pegi cari kerja nak tambahkan sumber pendapatan diorang...erm...seronok la tu kan..sekian lama dah habiskan duit mak bapak akhirnya pegi la carik duit poket sendiri kan..lu pikir la sendiri...haha...

memandangkan tajuk pada kali ni
HANYA TINGGAL KENANGAN !!! PART 1 maknanya mesti la ada 
part 2 kan....sudah tentu ma...bukan apa malas sikit nak up load gambar banyak banyak..lambat sikit..maklumlah guna BERUKBAND so paham paham ja la kan...so pada kengkawan aku yang sudi membaca blog aku yang tak seberapa ni aku nak ucapkan ribuan terima kasih kat korang sebab sudi membaca blog aku yang suka merepek ni....huhu....

ok fokus kepada tajuk utama..nak nak tayang la sikit gambar gambar kenangan aku dan kengkawan aku masa di jerusi sekolah..untuk pengetahuan korang..kami tak duduk atas bangku tau kami duduk atas kerusi..yang lembut je..so harap korang dapat bezakan kerusi dengan bangku ok????

jom usha gamabr gambar kiut kami...

JENG JENG JENG 


ok!! ni gambar kami satu kelas kalau korang nak tau tahun kami la yang paling ramai sekali ada 
25 orang tapi sorang dah pegi jadi askar tinggal lagi 24 orang..tapi.........dalam gambar just ada 23 orang sebab sorang lagi tak hadir...so TAK DAPEK DEN NAK NOLONG...SAPO SURUH EKAU TAK DATANG JANG OOOIII....


alolo comey comey anak dara dalam gambar ni ah...memang tak dapat dinafikan la kan..sapa rasa gambar dia ada dalam ni WAJIB TEKAN LIKE!!!
GADIS SEPERTI AKU dalam ni semuanya ada 14 orang...kalau nak sebut nama mmg tak la jawabnya..ramai kot...
so...sori la kawan kawan.... T_T

 ni pulak mamat mamat kacak dari SMK TAT BENG..eh kacak ker...mesti la kan...sapa rasa dia kacak and ensem pun WAJIB TEKAN LIKE...hiuh wajib tu kalau tak apa hukumnya murid murid???
erm pandai....baguih baguih baguih....calet sikit...
LELAKI SEPERTI AKU ni pulak ada 10 orang...

 huih...dok buat pulak ni...sibuk nampak...meh aku terangkan...ni masa perebutan 'IJAZAH' yang yak diiktiraf oleh kementerian nih...haha..kenapa semua pakat berebut pulak...sebenarnya 'IJAZAH' ni kawan aku yang bagi..dia bagi kat semua budak kelas tanda ingatan katanya..tapi kami boleh baca kat situ..kena baca lepas pukul 8 malam..eh!! ada pulak pantang larangnya kan...tapi kami ikut ja bukan apa tak mau kena tulah...haha


 ni la antara orang yang berjaya mendapat 'IJAZAH' AL HUSNA namanya..tapi dalam nset aku, aku set nama dia U-KNOW...kenapa??? sebab aku kan peminat korea so aku akan masukkan nama kawan kawan aku ala ala korea la...U-KNOW kan dari group TVXQ...ok ok ok tinggalkan korea kejap..jom pegi ke gambar yang seterusnya...

 haih macam macam gelagat sebelum nak tangkap gambar...sorang masuk sorang keluar...nak sembang nak melawak la..macam macam kerenah ada..tapi mungkan tu la kali terakhir..katanya la...kami ni asyik buat majlis perpisahan ja tapi dok jumpa serupa tu jugak...erm...bercakap pasal berpisah tapi tak berapa nak jadi tu aku ada lagi nak citer kat korang nih...tapi kat PART 2 la....

nak citer apa yang kami buat sehari selepas kami habis exam..nak tau yang lebih lanjut 
TUNGGU.......

ok seeeeuuuuooooollllssss next time

bye bye

sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar