Kamis, 08 Desember 2011

Senyum nampak gigi

Berdirinya saya di sini. Mana ada kerusi pon nak duduk. Saya mewakili mohor-mohor cap mohor kecil di raja-raja mengisyhtiharkan bahawasanya saya . . .












Memang suka senyum nampak gigi. Dari kecik sampai ke godang memang dilahirkan begini. Kau hado?? hado??



Say cheeseeeeeeeeeeeee del!



Perbezaan masa kecik dan masa godang. Hidung makin besar dan pipi makin lebar. ok bye!







Kadang-kadang aku rasa macam berdosa je senyum nampak gigi ni sebab tetiba ada je yang cakap

"Kau ni macam terencat lah. Senyum over kemain"

"Tak baik RIAK senyum tunjuk gigi" hek elehh tunjuk gigi pon riak. Baling durian lapanploh bijik secara jemaah karang!

"Senyum je nak over, senyum je nak over sampai nampak gigi"

"Gigi kau cantik ke nak senyum bagi nampak gigi? ha? ha?" 

"Kadang-kadang aku rasa kau ni macam kanak-kanak istimewa bila senyum macam tu"


Aku tak tahu lah depa ni bergurau ke hape? Ini GURAU ke GARAU? Bukankah senyum itu satu sedekah? Salah ke senyum nampak gigi? Salah ke? Salah ke? *stress*





Saya mahu bercuti selama lapanpulohhempat saat. Tinggalkan blog untuk sementara waktu.Sebab saya telah mewakili negara Zimbabwe untuk pertandingan pantun. Saya tinggalkan anda dengan serangkap pantun.




Anak ikan makan tempe,
tempe dimakan oleh anak ikan,
kalau tuan bijak bestari,
kenapa anak ikan tak makan petai??




ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar