Rabu, 07 Desember 2011

Random Awesome with YUNA :D

Haritu aku ada jumpa Yuna. Aku tak pernah pon jumpa Yuna. Selalu lambai-lambai dekat Yuna pon masa Yuna dalam tv. Ni kira first time lah jumpa Yuna ni. Time ni aku tak berapa nak sehat sangat sebenarnya. Aku datang jumpa Yuna ni pon macam miong-miong sikit. Kalau time aku tak berapa nak sehat ni tetiba aku akan jadi pendiam. Otak tak berapa nak bekerja untuk pot pet pot pet. Orang tanya aku pon terkebil-kebil aku nak reply





Eh Yuna lah. Lelaki belah kiri ni aku tak tahu pulak siapa. Aku syak wartawan lah. Tapi memang banyak pon wartawan time tu. Aku rasa ni wartawan Hip Tv sebab ada tulis dekat microphone tu. Haa bijak tak aku tahu wartawan ni dari mana?



Tetiba pulak Yuna transform jadi wartawan 8 tv.




Nak tengok Yuna unlock single terbaru dia? Haaa NOWYOUCAN !! Ada 10,000 spots yang disediakan. Tiket adalah FREE. Nak dapat tiket FREE? NOWYOUCAN !! Khas buat pengguna maxis dan hotlink . Aku pulak yang over now-you-can.






Masa jumpa Yuna. Sekali Yuna cakap "hey first time kita jumpa kan?"





Perghhhh aku tak tahu lah nak menangis ke nak ketawa ke nak meloncat. Tapi tetiba aku nervous. Yuna kenal aku ke hape? Bertambah nervous aku *pengsan doploh saat*



Yuna siap tandatangan lagi dekat album ni dan serahkan kepada aku dengan ucapan "jom kita lepak tengok Ombak Rindu lepas ni" . ok tipu. Tandatangan ni memang melekat dekat depan album ni sebenarnya





Title entry aku ni merujuk kepada tajuk lagu Yuna sebenarnya. Banyak-banyak lagu dalam album ni aku suka lagu Random Awesome tu sebab lagu tu AWESOME! Tapi kenapa title RANDOM AWESOME ni tak sebesar font lagu-lagu lain?? Paling kecik pulak tu. *stress*





Saya bukan Yunalis. Saya TERRORIST. ok bye!






Balek dari jumpa Yuna, tetiba aku rasa macam lapar. Aku pon goreng murtabak maggi. Satu paket maggi tu dapatlah 3 bijik murtabak maggi sebesar ini



Say HYE to murtabak maggi. HYEEEE murtabak maggi! Senyum kemain lebar engkooo ye murtabak! Ada sesiapa nak resipi murtabak maggi senyum lebar aku ni?? Sangat rangup ok tepi-tepi murtabak maggi aku ni. Bila makan pon bunyik "kriukkk kriukkkk"






Tetiba cerita murtabak maggi ni apahal pulak? Ouh jangan lupa book tiket anda untuk bersama Yuna 14 Disember ini. NOWYOUCAN !!



ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar