Minggu, 29 April 2012

Hari melawat baby =)

"Jom tengok baby orang hari ni"

Apa kebenda mimpi tah si SS ni tetiba ajak aku pergi tengok baby orang. Tetiba je

Tanpa dirancang, pergi lah tengok baby akak si SS ni

Wahhh comel nya Amsyar! Mata bulat! eh ni baby boy ye :D


Pastu tetiba lagi, si SS ni

"Jom tengok baby Ujang dengan Yana pulak, teringin nak tengok baby diorang"

Tanpa dirancang, pergi pulak tengok babygirl Ujang dan Yana, angkut sekali Amsyar, baby boy OWN


Sampai-sampai di rumah Ujang dan Yana


Dua dua pura-pura terkejut pandang camera!! Comelnyaa rasa macam nak lempang dua-dua :D




Si gendut yang over teruja tengok anak Ujang



Di tebar-tebar pulak kan pipi baby girl ini. Kau ingat ni roti canai??



ayokkkk Yana marah



Ujang overshadow



Tahap kelebaran pipi tidak boleh dilawan




Mana ada gaduh. Kita chill chill je ni. Sengih sampai show off gigi lagi


Melentik baby girl Ujang dan Yana ni tidur. Curlasssss engkoo! :D




Dari info yang aku dapat oleh Yana, memang babygirl depa suka tidur pose melentik lentik. Ikut siapa lah tu eh. Ikut Ujang ke Yana?? haaa yang itu yang kita tak tahu tu



Putih nya lah si Amsyar ni. Terasa hitam bergambar dengan dia. kehkeh. Lepastu setempek aku dapat hadiah daripada Amsyar ni iaitu














MUNTAH BABY. Abehhhh shawl aku dimuntahi susu muntah. Seb baik dia dengan mak dia comel, tak jadi nak beli shawl baru. Basuh je shawl sambil nyanyi lagu Aladdin Tam Spider 'gosok jangan tak gosok,gosok sampai tertanggal, gosok jangan tak gosok, gosok sampai terpeleot' *aku lupa lirik*




ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar