Kamis, 03 Mei 2012

K pop : Welcome To South Korea


ehem ehem .... lamanya tak up date blog ... bila boring VS bosan dah datang maka akan muncul la si ayumi ni hah... haha bukan apa saja nak meluahkan apa yang dok ada dalam kepala la ni...kalau esok dah kompom dah tak dak dah kan..maklumlah otak JEM kononnya....

hah pedulikan semua tu apa apa pun aku sebagai peminat no satu korea ni hah nak buat entry pasal korea...kalau rasa nak baca no hal..kalau tak mao pun aku tak kisah sangat ( hado aku kisah___ aiman tak kisah ) masa korang terusha blog ni mesti korang terus klik kan sebab aku tulis pasal korea...specially korang yang minat korea...hoho betul tak..pastu korang mesti pikir gak "eh eh dia ni dah pergi korea selatan ker , mak datuk jelez aku"... haha betul tak ??? erm betul betul betul...

tapi ...........

kebenarannya tak....aku pun tak penah sampai korea tu pun..kalau setakat nak search map kat ggogle tu ada la..kadang-kadang rajin gak usha kat situ...konon nak p melawat korea la konon...(merepek je keje kau Pah Bedah ) .... tapi kan adik ipar kak aku dah pegi korea dah jelez betul aku haih...geram aku geram geram geram (lagu kat sinar fm aku cilop sikit) ... tak po tak po esok esok 'KALAU' aku banyak duit aku nak p melancong kat sana....tapi nak highlight sikit perkataan KALAU ok....tapi kalau duit tu beranak banyak lagi aku nak p MEKAH dan MADINAH terus...hah..insya-ALLAH kalau ada rezeki...amin amin amin...

ops...kembali kepada topik asal...dah lari landasan sikit ni... uhukz uhukz..batuk sikit yer....nak cari idea yang sesuai untuk ber-story mory ngan korang lagi ni....ish lambat pulak BB cream aku ni a.k.a broadband....ok la sambil aku dengar lagu korea aku ni aku nak buat coret- coretan comot tentang tempat kelahiran aku ni (perasan sudah) ....

tempat yang aku teringin sangat nak p dah kompom la SEOUL kan ... mana la tau tengah dok shopping menghabiskan duit tiba tiba diorang tengah shooting ker kan...hah kan impian jadi kenyataan tu nama dia... tapi semua tu impian semata-mata tiada kaitan dengan yang hidup mahupun yang dah mati...


lepas SEOUL , aku pegi NAMSAN TOWER pulak...kat situ memang best... KHUNTORIA pun penah shooting kat situ... pastu boleh la tulis AYAT AYAT CINTA korang atas mangga yang disediakan...tapi bayar la kan ... mana ada benda free dalam dunia ni..tapi bukan la mangga yang korang letak kat pagar rumah korang tu...tapi mangga tu kawaii jer...



kena naik benda alah ni dulu baru sampai kat NAMSAN TOWER

jangggggg~~~~~ da sampai pun


lepas tu nak pegi pulau NAMI ataupun pulau JEJU... hurm..nyamannya udara kat sana... sesekali kena jugak tukar angin kan..JAUH PERJALANAN LUAS PERMANDANGAN ...di samping dapat belajar budaya diorang...
PULAU NAMI

PULAU NAMI

PULAU JEJU


lagi nak pegi mana erk....erm kalau semua tempat tu pegi aku nak pegi tempat bersejarah pulak ... contohnya tempat yang diorang selalu dok belakon cerita raja-raja la (princess man) , hurm best jugak kan.... nampak comel jer bila tengok diorang tu berjubah segala ... stokin putih , kasut kung fu...



erm ok la tu ... dah banyak tempat dah nak kena pegi ni..mau kopak poket aku.... haha...tapi tak pa dimana ada kemahuan di situ ada highway...

so aku nak ucapkan taniah kepada sesiapa yang penah sampai ke korea selatan... apa kata lepas ni p korea utara pulak ??? ada berani ??? aku tak berani lorh ... tak da sapa suruh p dok negara komunis ... aik idok ler teman yop ... ate kalau kome nak pegi kome pegi la...jgn ajok teman tapi kalau nka p korea selatan hah yang tu wajib ajak aku ... kalau nak sponser pun okey gak ... haha... semua nak free aku ni...

okey ... so how ??? dah puas baca dah... kalau dah aku nak berenti kat sini dulu...okey

sseeuuooolllsss next time

oh ya jangan lupa doakan aku berjaya dalam temuduga sains sukan kat Universiti Malaya 10 / 05 / 2012 ni..bersamaan minggu depan hari khamis ... nampaknya lepas balik kerja zap terus ke KUALA LUMPUR ler jawabnya.....

okey bubui

sarangae(LOVE)


Tidak ada komentar:

Posting Komentar