Selasa, 29 Mei 2012

Lunch dengan menteri.

Wahhh tajuk. Macam hari-hari dok bertepuk tampar bergurau senda dengan menteri konon nya. Terkejut gak dapat emel tetiba menteri ajak lunch. Orang dah invite, kita pergi je lah.

Lunch dekat Hotel Marriot Putrajaya. Tapi bukan aku berdua je. Ada beberapa blogger lain jugak. Datang-datang, terus tengok menu apa yang best. Huduh perangai



Orang first sampai. Aku pon terpinga-pinga di situ. Dalam hati, mana orang lain ni, cepat lah sampai. Cepat lah sampai, cepat lah sampai



Nasib baik ada Fida daripada Kementerian Pengajian Tinggi (KPT) ajak sembang dengan aku. Dah ah comel lote Fida ni.






"ye encik, ada apa-apa soalan??"


wahhh gitu. Time ni menteri tak datang lagi. Kemain lah kau kan?




Nasib baik pastu depa ni datang. Ada jugak member nak bertepuk tampar laju-laju. Datin paling vogue da vassss. Lipstik merah meletup. Nak cium menteri kata nya. huahuahuahuahua




Antara blogger yang ada. Ye ini time makan. Terus ditarik duduk semeja bersama menteri. Tapi aku banyak senyap je. Segan aku nak cakap dan tanya banyak-banyak. Padahal aku memang tak tahu nak tanya apa pon. Si Datin ah banyak tanya. Mentang-mentang dia dok sebelah menteri. Kemain rancak bual nya



Time ni menteri buat lawak.




Bersama YB Dato' Seri Mohamed Khaled bin Nordin, Menteri Kementerian Pengajian Tinggi (KPT). weeeeeeeeeeee~ :D



Blogger = Gadis Jahat dan akak KPT comel bertudung merah. Kembang nya muka aku macam mi maggi rendam dalam air panas =,='






Ni aku pon tak tahu nak letak caption apa. Tetiba aku pulak blur ni



Ok tu je lah nak cerita. Nanti update lain kalau rajin. ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar