Sabtu, 02 Juni 2012

Kenapa Mesti AYUMI - wajib baca-

Yeah .... watcha ... renggang-renggangkan badan .. longgar-longgarkan jari jemari and start write new entry ... 
malam ni sunyi sangat la sampai aku terbawak- bawak nak tulis entry baru bagi sesi bulan JUN ni hah ... and this is my first entry for this month yo ... 

firstly aku nak ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU kepada semua rakyat MALAYSIA yang jadi pengantin hari ni ... giler ko mentang-mentang la cuti sekolah kan belambak -lambak kenduri kot ... erm kenyang kenyang kenyang ... terima kasih yer tuan rumah sebab sudi jemput saya datang ke rumah tuan puan untuk menhabiskan lauk pauk anda ... dah pelahap semua baru ucap terima kasih kan ... adat ko (sambil tangan di dada)... 

okey fokus kepada tajuk utama la yerk takut melencong jauh sangat sat gi tersesat .. huhu ... erm ada gak orang penah tanya aku kenapa aku guna AYUMI erk ?? ok dulu masa sekolah ada sorang kawan aku ni dia suka panggil aku dengan nama tu memandangkan aku ni peminat K-POP kan ... tapi sebenarnya nama tu nama jepun kalau tak silap aku but i just accept it sebab jepun ngan korea tu lebih kurang jer kan ... tapi sbelum aku guna ayumi tu , kawan aku yang berlainan sekolah ni dia penah bagi aku lagu jepun ngan video klip dia sekali ... nama penyanyi jepun tu AYUMI HAMASAKI ... memang cute la ... dah nama pun jepun kan .. so aku pun search la internet nak kepastian rupanya nama AYUMI HAMASAKI tu memang wujud ... so mula dari situ la aku guna ayumi ... tapi bukan ayumi hamasaki but ayumi shaari ... 

 ni AYUMI HAMASAKI - artis jepun

dan ni AYUMI SHAARI - artis MALAYSIA ... eh silap pulak hoho ... (aku nak jugak hoho kau hado)

ok so korang dah tau kan nama ayumi tu wujud macam mana ... tapi tapi tapi aku bukannya tak suka ngan nama aku yerk .. it just like nickname yang merapu-rapu ... haha nak jugak nama popular kan ... hoho otak tak center la sekarang ni 

ok bubui

sseeuuooollllsssss next time

sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar