Rabu, 20 Juni 2012

Aku dan Busana Muslimah


Assalamualaikum semua ... setelah lama aku beristirehat (malas nak menaip) dengan segala kudrat yang datang entah dari mana kan aku pun mula la menaip story mory yang entah apa - apa ntah ...

owh ya ... last saturday kan ada la kak kat sekolah lama aku dia ajak pegi photoshoot muslimah katanya .. aku pun on jer ... sebab sebelum ni pun aku tak pernah join mana-mana untuk photoshoot ni kan , so aku pun ambil la peluang ni untuk timba pengalaman kan ... sapa kata photoshoot tu senang ... senyum sana senyum sini renyih sana renyih sini sampai naik lenguh mulut aku kan... so aku lebih suka buat muka serius ... haha ... buat muka garang kononnya ... so kalau aku nak jadi model untuk iklan ubat gigi memang tak la kan ... haha ... kalau tentang baju yang aku pakai tu di sponser oleh BUTIK ALLYSHA ... make up oleh CTEA ZAKIAH CTEASHAH ... apa apa pun thanks kak sebab bagi ayumi peluang nak jadi model muslimah akak ni hah ...  pastu hari tu KAK SYILA ada ajak aku and model-model dia yang lain join untuk photoshoot yang seterusnya tapi aku tak dapat hadir sebab aku ada game ... tarikh tu belaga(ekiden) la pulak ... so tak dapat la datang untuk that photoshoot ... maybe next time la yer ...

gambar-gambar kat bawah ni memang aku puas hati la .. cantik dan memang terbaik la .. photographer you are the best ... hoho clap clap clap ... 

gambar -gambar ni diambil di LAKE GARDEN , TAIPING






gambar ni sangat cantik but wrong name ... my name is NURUL IDAYU not 
NUR IDAYU ... but it's okey because he did the best for edit this picture .... thanks yo ..

ok la aku sakit kepala ni ..

bubui


sssseeuuuooolllsss next time


sarangae(LOVE) 


Tidak ada komentar:

Posting Komentar