Minggu, 03 Juni 2012

K pop : Love Rain

Salam semua ... hadoiyai memang sungguh panas hari ni woooooohhhhh ... bukan takat panas ja terik terus .. boleh sidai baju lima enam kali kejap ja kering ni ... fuh peluh peluh peluh ... aiyok stop merungut lorh ... panas baik untuk tumbuhan tau tak ... hah sekurang-kurang depa dapat makan ... kan kan kan ...betul kan pakar sains ??? angguk cepat ... haha ..main paksa-paksa pulak aku ni ... okey stop it ... T_T

eh korang penah tengok tak citer korea kat mana lagi kalau bukan kat KBS WORLD 391 tajuk
 LOVE RAIN ataupun HUJAN CINTA ... wah pandai aku terjemah dalam melayu (ayat senang boleh la ... huh kepoh tau) penah tak ? aku dan tengok 2 episode jew tup tup dah tamat ...haih tension la macam ni ... so aku dengan bagganya melebarkan fikiran aku dengan kerjasama jari jemari dan taip kat keyboard tajuk citer tu dan start download ... hoho jahat jahat jahat .... ops bukan jahat erk tapi untuk kebaikan what ... betul tak boleh tengok banyak kali ... kalau nak beli kat kedai yang ori tu aku tak kisah sangat tapi yang aku kisah sangat ni masa tak cukup ... kan tak dan ... aku kerja sepanjang hari satiap minggu tak dak cuti owh ... isnin sampai jumaat keja opis ... sabtu ngan ahad tolong mak aku niaga ... erm aku kan anak yang rajin ... uwek uwek uwek perasan ... 

kembali kepada HUJAN CINTA tadi , aku sempat tengok la kan walaupun sikit jadi la ...dan aku dapati citer tu romantik kau ... artis dia fresh fresh ooo macam sayur kat pasar ... memang fresh la .. tu yang best tengok tu ...ni tak kadang-kadang citer best bukan main tapi pelakon erm ... rumah suruh pergi kubur kata mari .... hero citer tu JANG GEUN SUK ... dia ada belakon citer  MARRY ME MARY ... yang paling penting ensem tau uols ... well mana nak cari artis korea yang tak ensem kan ... dan heroin dia YOONA from SNSD group ... 

omo~ ~ ~ ~ ~  ~  ~ ~ ~ ~ kiopta


ok la nak sambung download HUJAN CINTA ni ... so kalau korang dah tengok jangan citer kat aku nanti aku tak da feel pulak nak tengok ...haha ... selamat petang yerk dan kalau menjamu selera tu ingat-ingat la sama orang di sini ...

bubui


ssseeuuuooolllssss next time



sarangae(LOVE)


Tidak ada komentar:

Posting Komentar