Jumat, 29 Juni 2012

Demam EURO 2012

Siapa layan EURO 2012?? Aku yakin ramai yang layan. Demam EURO 2012 ni pon dah semakin kebah. Dah nak dekat final kata kan. Warung kopi paling famous mestilah di facebook. Disamping awekss awekss cun di facebook meng 'upload' gambar camwhore mereka yang besar gedabak tak ketinggalan juga abang-abang ganteng yang doploh empat jam nak update status pasal EURO 2012.



Tidak ketinggalan juga budak yang kena hentam di facebook kerana menyokong Messi dan Brazil di EURO 2012. Habis di canang semua komen budak itu. Kesian pulak aku membacanya. Alahh kesilapan teknikal je tu, nak cakap sokong Spain sekali ada kawan kat sebelah cocok pinggang dia lalu melatah tercakap sokong Brazil kot. Kottt






Khas untuk musim bola sepak ni,korang boleh dapat lagi bertimbun bola sepak dengan WATCHUWANT. Nak call atau mesej member dan membincangkan pasal bola sepak,semua boleh dengan WATCHUWANT



Ada 2 special packs untuk sekarang sampai 1 Julai 2012. Boleh pilih nak "Football SMS Alert Pack" ataupun "Talk n Text Pack"



Yang best nya,kalau subscribe salah satu packs tu,korang berpeluang nak dapat hadiah yang gempak.Antara hadiahnya adalah :

@HP Envy 14”
@Macbook Pro 14”
@Samsung Galaxy Note
@Samsung Galaxy S II
@Sony PlayStation 3
@Xbox Kinect
@Nokia Lumia 800
@HTC One X
@Sony Tablet S
@Samsung Galaxy Tab 10.1
@Pioneer DJ Console


Gila taknak derrr?




Sekarang ni tengah bersaing untuk mendapat hadiah ni



Jangan lupa dial *128# sekarang ok untuk dapatkan WATCHUWANT! Untuk maklumat lanjut. KLIK SINIIIIIIII




ok babai!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar