Rabu, 16 Mei 2012

Begini Caranya ?


Assalammualaikum dan selamat petang 

bagi korang yang baca di petang hari ni ...aku tiba-tiba ja teringat kat SHAHEIZY SAM ngan 
YANA SAMSUDIN ...kenapa erk ??? agaklnya mungkin sebab diorang ni sweet sangat kot ... haha

diorang ada belakon filem baru le ..aku tak sabar nak tengok la ... tapi filem ni tak keluar lagi la ... adoi ... sabar yop sabar ... aku minat kat diorang ni masa diorang belakon jadi suami isteri dalam filem 
BINI-BINIKU GENGSTER ... kat situ ja la aku dapat detect yang diorang ni memang sweet couple ... huhu ...sekarang ni pulak lagu diorang  tengah dok HOT kat corong-corong radio dah macam pisang goreng dah hah ... sapa yang pernah dengar lagu duet diorang ni ??? tajuk dia BEGINI CARANYA ...
bagi aku lagu tu memang terbaik la .. suara SAM ngan YANA memang BEST ... kalau tak caya korang boleh tengok musik video dia yang aku dah up load kat bawah ni hah ... mari mari jangan malu jangan segan ...





satu lagi yang menyebabkan aku tak sabar nak tengok citer ni sebab diaorang shooting kat KOREA uuuooollsss .. sebelum ni pun diorang penah gak shooting kat KOREA ... diorang buat citer hantu ... tajuk KUBUR TAK BERTANDA ... pun best jugak ...hantu dia dah sah sah la made in korea kan ... memang seram la citer dia ... dan satu lagi kan SAM cakap korea(hangul) ... bunyi agak lawak kan sebab nampak pelik sikit tapi apa apa pun dia dah buat yang terbaik ... tahniah ... so mari lah kita bersama-sama serang pawagam 24 Mei 2012 untuk menonton filem AKU ADA KAU ADA ???



selamat menonton muzik video di atas ...



bubui

see uuoollsss next time

sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar