Selasa, 08 Mei 2012

Sunday Itu Ahad

Assalamualaikum 

halo semua ... lepas jer aku tengok gambar yang telah di upload oleh kawan aku ni hah aku terus nak up date blog ... apesal erk ??? hurm ??? aku pun tertanya-tanya sebenarnya ... gambar ni sebenarnya di sanp hari ahad ... hurm hari tu ada pa plak sampai snap bagai ... ok for your information hari ahad minggu lepas aku dijemput oleh cikgu aku ke jamuan makan ... hurm maklumlah kalau bab makna free ni aku jarang tak pegi ... kalau ada makan free ja insya- Allah aku akan sampai ... jamuan tu diadakan kat Taman Tasik , Taiping , Perak ... hah sapa penah sampai sini ??? mesti ramai yang penah sampai kan ... 


tapi tak kan buat jamuan tanpa sebab kan ... sobabnya bebudak sekolah lama aku menang SOFBOL ... diorang dapat JOHAN ngan Tempat ke-3 ... erm not bad kan ... tahun ni bawak 3 team ...2 daripadanya ada tempat ... so bagi aku ok la tu..ingat senang ker .. dan lagi satu yang membanggakan aku ialah diorang dapat kekalkan JOHAN bagi kali yang ke-7 ... berturut-turut tau ... masa zaman aku main dulu dah 4 kali JOHAN ... so diorang ni tambah lagi 3 kali.. fuhh memang dasyat ... aku harap lagi 3 tahun diorang dapat pegang ... so cukup la 1 dekad kat...ops !!! betul ker ??? belasah jer ... haha


lepas jamuan habis kami pegi serbu pussat BOWLING pulak ... haha ... memang bising tahap gaban la...terjerit-jerit bebudak tu semua ... nasib baik la ngan geng lain duk jauh sikit ... kalau tak ... shame shame shame ... ~_~

aku ngan kawan aku sorang ni NADIAH nama dia , kami berdua tak join ngan bebudak pompuan yang lain ... kami otai sikit kot ... kami main BOWLING ngan budak laki ... haha baru ada persaingan yang sengit dan senget ... siap main 2 game lagi ... mula-mula nak berenti dah pastu diorang ajak sekali lagi unuk pusingan yang kedua ... hah dok biar lagi ... pa lagi pegi kat kaunter bayar RM 6 teruskan game ... sampai ibu jari sakit dan kuku aku terkopak ... punya sakan main ...sampai sakit jari-jemari aku ... mau tak sakit angkat bola NO 11 / 12 berat ya amat ... orang laki aku tengok relex jer...ala dah nama pun laki kan ... huhu ... ok dah nanti pulak sambung yerk




ok bubui

sseeuuooollsss next time

sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar