Selasa, 10 April 2012

Family Outing At Teluk Batik And Lumut

Assalamualaikum semua..memandangkan hari ni cuti umum so aku ambik kesempatan ni untuk up date blog aku ler...bukan selalukan...hoho

firstly aku nak ucapkan TERIMA KASIH kat korang yang sudi membaca blog aku ni hah...aku sebenarnya nak tukar la templet blog aku ni hah..tapi penat mencari dan try upload...resultnya tak boleh..myampah aku...nampaknya templet aku yang lama ni macam tak izinkan ja kan...hoho lantak lah..ada aku kisah....

okey okey..jom ke tajuk utama pulak...minggu lepas bersamaan hari ahad 8 april 2012 aku ngan family aku picnic kat TELUK BATIK ngan LUMUT ... hah sapa penah pergi ??? best tau...permandangan dia okey jer , nyaman gi tu...angin pulak bukan setakat sepoi - sepoi tapi dah berkepoi- kepoi dah hah... so kepada sesiapa yang penah pergi mesti tau suasana dia macam mana kan.. tapi kepada sesiapa yang tak penah pergi nanti cuti sekolah ker cuti sem ker ajak la family korang datang ker TELUK BATIK ni hah.. kebetulan pulak tahun ni kan TAHUN MELAWAT PERAK... so korang boleh la gunakan alasan tu untuk datang ke PERAK DARUL RIDZUAN...wah promote negeri sendiri la pulak kan...hoho bukan selalu pun betul tak...

sebenarnya percutian kali ni tak dirangcang pun tup tup malam sabtu tu abah aku tanya macam ni kat aku

A : Ayu , esok ang da keja tak ?
A : tak dak , awat ?
A : nu mak su ang ajak pi berkelah kat teluk batik.
A : okey aje

maka  , pada hari ahad tersebut kami pun pegi la picnic...
kami pergi 4 biji kereta gak...tapi kan mak ia masa dah sampai kat TELUK BATIK tu masya-ALLAH parking full ... dengan KONVOI ntah mai dari mana hala ntah ...penuh kot...tapi tak gak kan nama pun TAHUN MELAWAT PERAK ... aku pun terima seadanya...

lepas ja dapat parking dah pulak nak cari tempat berteduh plak yang jadi masalah..adoi..banyaknya dugaan... nasib baik ada gak tampat yang ok kan dok la kami bawah pokok yang daunnya tak seberapa...erm okey la daripada tak da...

lepas semua barang makanan dikeluarkan aku pun apa lagi bawak keluar camera la kan..nak ambik gambar wat kenangan la katakan...maka terhasil lah gambar-gambar kat bawah ni hah...

tada... hah tu dia ayumi mai dah..haha...tu gambar aku ngan kakak aku no 2..aku bauk punya posing yang dia p gelak pulak dah ... dah tu tak tengok camera pulak tu..adoi..apa apa pun gambar ni masih di kira candid tak???

tu dia ... depa punya pulun makan...langsung tak ingat orang kiri kanan dah la...

ALOMAK banana bot la pulak...


fuyohh baby pun mandi laut jugak ker???

nah rasakan cekekkan maut dari abahku...

wah ramainya umat manusia...


kite bakor aje 


okey...ni kat LUMUT pulak...sesiapa yang pergi TELUK BATIK tapi tak sampai kat LUMUT memang rugi la...sebabnya LUMUT best tau...kalau nak pergi PULAU PANGKOR korang kena naik kat LUMUT la...okey...rasakan gambar maut daripada aku..haha



 ni abah aku..abaikan senyum yang menggoda tu... haha



 ni pulak mak aku..yang baju merah tu adik aku dan yang si kenit tu anak sedara aku...menangis macam ada orang mati semata-mata nak belon air tu ja...haih budak-budak macam macam ada..


.
ehem ehem ..tu dia ratu PIS dah datang hoho...comey tak kite??? (udah ler jah ooii usoh ler kamu tu perasan)

haha okay le yerk...aku chow dulu perut dah nyanyi lagu korea dah ni hah...mintak dikenyangkan...

bubui

sseeeuuuooolllssss next time

sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar