Jumat, 13 April 2012

Jeles ker ???

Assalamualaikum semua 
kita bertemu kembali dalam rancangan BEAUTIFUL IS WONDERFUL (BIW) bukan BMW okey..

aku ni selalu gak terbaca mengenai isu yang orang korea ni terutamanya lelaki muka tu jambu(ala pompuan dan cute gi tu)... so what is the problem??? lantak diorang la nak muka jambu ker , mangga ker , anggur ker ... janji diorang tak kacau kita kan...yang lagi buat aku pelik tu..dalam kata tak suka tapi berderet orang kita tiru style korea yang dikatakan MAMAT JAMBU tu..ape kes??? herm pelik bin ajaib

aku bukan apa... memang la aku peminat korea kan...tapi jangan la kata kat diorang macam tu...kesian diorang kan...dah diorang dilahirkan muka macam tu nak buat macam mana... tambah pulak sekarang ni artis kita pun tiru style korea tau... antara artis yang aku tau macam RYZAL , JOEY , dan artis negara seberang SMASH.

JOEY

 RYZAL JAAFAR

SMASH


hah tengok diorang ni hah muka baik jerk??? haha ditambah pulak dengan cutenya...alohai...luluh hati den...


BAEK HO (NU'EST)


 NIEL (TEEN TOP)


 GI KWANG (BEAST B2ST)

KIM BUM

nah ambik cutenya...

yeah...yoeboooooooo .... ooooppppaaaa....saranghaeyo

bubui

ssseeeuuuooollllssss next time

saramgae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar