Rabu, 04 April 2012

Ada Apa Dengan Nur Fatin Liyana ?

Assalamualaikum 

hola semua apo kabor agaknya yow..
tadi kan kan kan masa nak baca paper kat opis tup tup aku tengok ALOMAK ada BLOGGER yang cantik ni la pulok..masuk paper...sapa yang beli paper tadi tau la kan..tapi bukan kat semua paper..spesial punya paper ni...tau ker??? paper BERITA HARIAN jer...haha...saja nak buat suspen...
 korang tau ke sapa BLOGGER yang aku maksudkan tu?  sapa lagi kalau
NUR FATIN LIYANA ... lorh sapa pulak ni...bagi blogger baru yang tak berapa nak kenal , meh sini aku kenalkan secara ringkas okey... aku just citer berdasarkan apa yang aku tau jer..okey...

let's start... actually aku kenal kak NUR FATIN LIYANA ni pun masa aku klik kat blog sapa ntah..tup tup aku baca blog kak FL ni memang terbaik la kan..sempoi , pastu kak FL ni tak suka guna SHORT FORM segala macam la kan.. erm pastu kak FL ni sebebnarnya bakal doktor tau...bagi aku la kan kak FL ni bukan setakat cantik tapi pandai owh....erm pandai pandai pandai...kau hado ???

lepas jer aku habis baca sedikit sebanyak kisah kak FL ni aku pun cepat cepat ambik nset aku dan snap la...hoho..nka buat cam na kan nak jumpa empat mata jauh sekali..so apa yang aku boleh buat just snap jer la gambar yang dok terpampang kat paper tu hah..

kat bawah ni la hasil daripada nset kamera aku..huhu....dah kompom la gambar dia kurang cun kan....maklumlah guna nset lama..nak tunggu nset baru tak da sapa nak bagi 
(still menunggu orang bagi nset n_n)


sapa yang penah terbaca pasal kak FL ni , korang mesti perasan kan hari apa ntah kak FL dah masuk paper dah dan dapat award... kalau korang nka tau lebih lanjut korang boleh surf kat blog kak FL sendiri 
so KLIK SINI ok...korang lebih baca dan selami blog kak FL sendiri...


erm cantik kan...ni gambar kak FL kat muka depan paper MEGA....cun jer aku tengok..haih tuah badan...pandai , bakal doktor , cantik pulak tu...fuh .. pujian yang agak keterlaluan dari aku haha....



 kak FL memang suka buat POSE cam ni masa bergambar ??? apa apa pown tetap cantik


 fokus fokus fokus


 cewah...kusyuk tegok gambar kak FL nih !!!

konon nak selak muka surat lain la kan...dah lama aku tenung kak FL dalam paper..nyaris nak kuar biji mata aku..haha

apa apa pown nak ucapkan tahniah kat kak FL sebab dapat pelbagai award hasil daripada menulis blog jer...
apa yang aku baca kan..mulanya kak FL buka blog ni sebab nak citerkan pengalaman kak FL masa belajar ka negara orang..tapi kak FL pun tak sangka yang dia akan dapat sambutan yang bergitu memberangsangkan...sapa tau kan tuah badan...rezeki di tangan tuhan...

okey la nak chow dulu lah nak p cari makan lapor le pulak...

ops satu lagi jangan lupa klik kat honeykoyuki.blogspot.com okey...

bubui


ssseeeuuuooolllssss next time

sarangae (LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar