Selasa, 24 April 2012

Marvel’s The Avengers


Movie yang paling aku tunggu-tunggu untuk tahun ini. Aku harap cerita ni paling best lah untuk tahun ni sebab semua hero-hero (in) dalam cerita ni semua mantap-mantap belaka. Hero-hero (in) dalam ni pon semua glam habis macam HawkEye, Hulk, Captain America, Iron Man, Thor, dan Black Widow














Layan trailer sattt



Kalau lah aku diberi peluang untuk jadi member The Avenger’s team ni, agak-agak nak jadi siapa eh?? Batman??? Superman?? Cicak Man??? Jerangkung Man???






Ahhh depa ni semua bosan dan cliche sangat tau. Lagipon dah banyak dah dalam Avengers tu kan. Aku teringin nak jadi

















































DORAE-MAN !!!!!!




Hakhakhak Doraemon pon bolehhhhh. Kalau dah kata superhero terus nama tukar nak jadi DORAE-MAN. Dan dia lah yang paling ketot antara superhero yang lain tapi ada dorae-man ni nak kesah????


Sebab apa aku nak jadi doraemon?? Sebab aku rasa dia cute!! <=== reason rasa macam nak makan pelempang



Ok tak lah, sejujurnya aku rasa Doraemon lagi power dari superhero yang ada. Superhero yang ada selalunya ada 1/2 kuasa je yang best. Cuba kasi tembak sikit, meninggal juga diorang.Bukan macam Doraemon, semua benda dia ada. Sebab dalam poket doraemon tu ada macam-macam benda yang dia boleh keluar kan. Kau mintak je nak apa?? Semua dia boleh bagi



Kalau tengah lapar dalam berperang menyelamatkan dunia bukan setakat takoyaki, dorayaki kau boleh mintak dan bagi team kau. Boleh je nak mintak Nasi Lemak Ayam Berempah, Nasi Dagang dan juga Nasi Kerabu. Cuba lah suruh Iron Man, Hulk dengan Thor tu rasa sikit makanan melayu. Asyik makan western food je. Lemak ahhh depa



Kalau agak-agak nak elakkan peluru bazoka dari musuh. Tak payah susah-susah sangat nak lawan musuh-musuh yang puaka tu. Pakai je "kain halimunan" haaaa kan senang. Musuh pon tak nampak kau. Pastu kau boleh tetiba je pergi belakang musuh terus tembak dia sampai mati. Senang!



Agak-agak team aku ni ada buat kesilapan teknikal sikit ke hape masa menyerang musuh, boleh aku masuk dalam "laci masa" atau "pintu suka hati" untuk betulkan mana yang silap. Adjust-adjust sikit letak bom di tempat musuh yang betul. Biar terkejut tenuk sikit depa, tengah-tengah lawan rupa-rupanya terpijak bom. Tak sempat nak terkejut 'opocot-mak-kau' ke nak melatah sebut kemaluan sendiri ke hape terus kojol! Dah mati dah kau ok bye. Senang!




Banyak sangatttttttttttttt lah kegunaan DORAE-MAN ni tahu???? Aku rasa Captain America pon mesti cemburu dengan apa yang doraemon boleh buat dan dia mesti teringin jugak nak jadi doraemon. Cuma kalau dia jadi doraemon dia jadi ketot dan montel lah. Ketot-ketot pon dia power wohh. Ketot bukan sebarang ketot. Ketot diimport dari Jepun. haa haa haaaa




Kalau lah aku ada kucing, akan aku hairbrush kan dia menjadi Doraemon. Sebab depa comel sangatttttttttt sampai nak lempang laju-laju dan picit muka dia time dia tengah tidur krohh krohhh



Yang Tersangat Benar,
Dorae-man Avengers
Hero paling gempak di abad ini




ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar