Selasa, 17 April 2012

K pop : Insane

Assalamualaikum 

you make me go insane
she give me so much pain
i won't be back again
ooooo....yeah

fulamak nyanyi la pulak...haha
INSANE??? nape pulak ngan aku kali ni kan?? hurm tetiba jerk...eh korang tau tak insane tu pe???  meh nak bagi tau kalau tak silap aku INSANE tu adik beradik kepada gha ya lam alif... kalau tak silap aku la kan...tapi asal pulak tetiba wat entry pasal insane pulak?? hehe entry kali ni bukan bermajksud aku ni dah separuh mereng tapi nak bagi tau ni lagu yang menjadi kegilaan aku wat masa ni... dan sudah semestinya lagu korea la kan... lagu ni dinyanyikan oleh sekumpulan mamat korea yang diberi nama BTOB

BTOB ??? BTOB tu maksudnya Born TO Beat
lagu kali ni memang terbaik la..aku suka gak dengar..nak up load mv dia letak dalam entry ni maklum sajalah lambat...so kalau nak tgk MV buka sendiri kat YOUTUBE yerk...



diorang ni baru jerk debut...so muka semua fresh fresh lagi la..wah dah macam nak beli ikan pulak aku ni..haha..diorang dibawah naungan CUBE ENTERTAIMENT... kira satu company ngan BEAST B2ST4 MINUTE , G.NA and so on...so memang gempak la citer dia kan..pergh....haiyak geram betul la...bila la nak sampai SEOUL , SOUTH KOREA ni...sapa nak pegi korea ckp tau..aku nak ikut(pah bedah yo banyak ko duit ang) arghhh lantak teman ler ...nak pasang angan-angan mat jenin..


ok la  selamat mengenali BTOB




bubui

sseeuuuoolllssss next time

saranghae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar