Rabu, 18 April 2012

SimplySiti Eau de Parfum. Perfume baru Dato' Siti NurHaliza

Haritu aku pergi Launching perfume Dato' Siti NurHaliza. Ni minggu lepas ke dua minggu lepas tah punya event. Aku pon lupa. Aku memang suka update lambat sikit dari orang lain ni. Dalam invitation tulis dekat Double Tree by Hilton. Ok set! Aku bajet ni mesti dekat Hotel Hilton lah kan? Mesti ada restoran dalam Hilton tu nama nya Double Tree


Google map lah Hotel Hilton area KL dengan confident nya. Aihhh berlambak lah pulak Hilton dekat area KL ni. Ada 3 pulak tu. Lokasi pilihan adalah yang dekat KL Sentral. Aku bajet mesti buat dekat tengah-tengah KL launching ni.Aku pon pergi lah hotel tu. Tapi tengok apahal kosong je hotel ni. Sekali tanya guard dekat situ, salah tempat rupanya. Dia kata dekat Ampang. Aku pergi lah Hilton Ampang pulak. Tapi tak nampak nampak pulak batang hidung hotel tu. Last-last sekali call orang. Rupanya Double Tree tu bangunan. Bukan nya nama restoran dalam Hilton.



Adehhhh memang satu KL aku pusing-pusing. Last-last habuk pon tak ada. Buat habis minyak je. Bikin panas jeeeee. Rasa macam kepala dah berasap-asap dah bila sesat ni. Sesat di tengah-tengah KL pulak tu. Lagi haru



Nasib baik jumpa jugak Double Tree ni. Aku rasa aku lah orang paling last sekali sampai. Tapi pedulik apa lah aku kan. Masuk-masuk dapat goodie bag dan nampak benda ni



Eh ada Dato' Siti NurHaliza lah. Siap pegang perfume dia lagi. Tapi ni patung dia je lah yang terpacak dekat situ



Ehem aku rasa macam bukan aku je style senyum kepit-kepit ni. Selalu senyum stok nak canang-canang gigi je. Tah macam mana boleh terkepit lak senyum ni. Tak kesah lah kan.


Masuk-masuk dah start dah. Tapi punya lah lapar. Datang sini memang tak makan dulu before tu, dengan sesat nya lagi. Makanan pon boleh tahan sedap. Memang aku suruh orang lain ah pi amek gambar. Aku pergi makan



Duta perfume SimplySiti. Khairul Fahmi Che Mat untuk edisi lelaki punya. Yang baju biru tu Leuniey. Dengar cerita skandal apek.Tapi tak tahu lah betul ke tidak. hakhak sempat pulak aku gosip. tettttttttt



Aku rasa baju Dato' Siti NurHaliza malam tu lagi cantik daripada baju dia time ABP haritu. Dari pandangan mata aku lah



Tengok dalam tv, Dato' Siti NurHaliza ni macam berisi je kan? Tengok depan-depan kurus wehhh. Muka flawless gila. Tapi selalunya orang kata dalam tv memang nampak besar 5 inci daripada biasa. Ye ke? Orang lah cakap bukan aku



Dato' K sedang menjamu selera. Sila sila :D



Kek nya rambu ramba woh



Suap-menyuap. Eh orang-orang belakang pulak teruja lebih. ngehngehngeh



Eh Hans Isaac makin kurus wehhh. Makin cengkung muka dia kan?? kan??



Shira and Ijoy. Shira ni aku suka ah dia. Dia ni lawak gila



Cantik kan Saida?? Akak Dato' Siti NurHaliza. Comel and sweet =)



Penyek nya lah muka aku bila bergambar dengan Dato' Siti NurHaliza ni. Datang-datang tangkap gambar dengan dia. Dia cakap



"eh cik epallllllllllll! I suka baca blog u. Nice to meet u. Meh meh kita bergambar"













itu pon kalau korang nak percaya lah dia cakap macam tu. kehkehkeh




Dalam goodie bag ada perfume. Yayy dapat pefume free. Sebab kan aku dapat 2 goodie bag. Dapat dua lah perfume free. Yang purple tu botol dia macam perfume Escada kan warna dia? Disebabkan aku dapat 2 ni je, warna hijau aku tak tahu lah apa bau dia. Personally aku rasa yang warna merah tu bau dia sedap sikit lah dari purple tu. Katanya salah satu perfume antara 3 yang launching ni kesukaan Dato' K. Tapi aku tak tahu lah yang mana satu. Tapi penutup botol perfume ni ada macam perfume Ricci Ricci sesikit kan? :D



Aku rasa dah keluar dah perfume ni. Dekat Watsons/Guardian ada dah rasanya. Harga dalam RM69.90 sebotol. Boleh lah dapatkan di pasaran berhampiran dan berjauhan anda :D



ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar