Senin, 02 Juli 2012

Nak kurus tapi tak nak kering

Ramai perempuan nak kurus dan takut gemok. Aku lah salah sorang. Mulut asyik cakap nak kurus,tapi bila part menternak lemak nya, mentekedarah macam bela jin apred dalam badan. Pastu tanya member soalan paling annoying "eh aku gemok tak?" Member ketip bibir,dalam hati rasa cam nak pelempang je aku guna Boot Phua Chu Kang



Aku suka layan channel E! Tengok celeb-celeb ni punya style. Yang paling aku suka tengok 3 orang ni. Sebab body depa ada curve dan tak ada lah kering sangat



#3: Kim Kardashian (Agak hot)












#2: Scarlett Johansson (separa hot)









#1: Katy Perry (paling hot!!)









Carta dibuat suka hati dari pandangan mata aku.Susah betul la nak cari gambar depa yang pakai baju sopan sikit. Sume hat hat macam tak reti nak pakai baju.Nak kata duit tak ada beli baju,berkepuk je duit memasing. Baju semua stok-stok singkat sana, terdedah sini, terbukak sana, terjojol sini, terbelah sana,terjuih sini sana. Rasa macam nak lastik je dekat mana yang patut. hehh batal air sembahyang aku tengok gambar depa ni. Ni antara gambar yang agak sopan la sikit. Yang lain menjolok mata sangat. Depa ni hollywood ada maap la sikit. Kalau artis MALAYwood , ada je yang sama hazab macam depa ni.Tapi cam malas nak layan



Aku tak nak la pakai seksi meksi macam dorang ni. Sungguh tak cool. Menambah dosa aku lagi ada. Dah la sedia berbakul bakul dah. Tak sanggup nak tambah lagi lapan bakul. Cukup cukup lah ni. Tapi nak kurus dan bercuve (gituww) la jugak macam depa ni.Semangat tahu? Semangat satu Malaysia mungkin. So, jom la kita menguruskan badan dengan membakar lemak lemak yang ada. Hoyehhhhh~ (semangat berkobar) *sambil kibarkan Jalur Gemilang* Amboii semangat habis ni nak kurus. Kemain la semangat tu kan.Tapi kadang-kadang semangat je yang lebih,exercise nya?? haremmmmmm kihkih =p








Tapi aku tak nak lah kering sangat sampai jadi sampai macam ni. Dah tak tahu beza lah pulak mana orang mana tiang lampu. Kim Kardashian akan kelihatan sangat gemok kalau diletak kan bersebelahan dengan Nicole Richie,Lindsay Lohan dan Paris Hilton. Tapi gambar ni obvious lah edit. But diorang ni memang dah macam anorexia dah memasing


Nak gemok ke nak kurus ke janji badan kita sehat ok! Jom kawan kawan! Marilah kita singgah ke gymnasium untuk bersenam! "Chalo mera bete" maksudnya "jom kawan kawanku yang comel". Dann dannn





p/s: Selalu pergi gym,akan terserempak dengan Remy Ishak. Kadang-kadang Tiz Zaqyah pon ada. Cer teka dekat gym mana ni? ahakss


ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar