Rabu, 04 Juli 2012

Sweetnya majlis kahwin Irma Hasmie & Redza Syah Azmeer =)



Too sweet!! Boleh kena diabetes tengok lama-lama depa dua ni sebab sweet sangat!!


Bertambah sweet kalau tengok video ni!








Minit ke 3:07 sangat menyentuh naluri perasaan wanita aku yang tetiba pulak aku rasa macam aku wanita yang ayu lagi sopan santun idaman hati semua mak mertua. Pulak-pulak background music pon lagu punya lah best. Lagu Sherina bertajuk Jalan Cinta. 5 kali aku repeat tengok video ni. 5 kali air mata aku mengalir membasahi misai. sobss. Ok tipu je. 5 kali aku tengok, 3 kali jek air mata mengalir membasahi misai. Hilang macho aku. Seb baik tengok dalam bilik sorang-sorang. hukhuk over tau haku nangis-nangis. Macam aku pulak yang nikah




Dalam sejarah kahwin artis ni,aku jarang nak adore sesebuah wedding. Bila tengok wedding Irma Hasmie ni. Alahaii tak tahu lah macam mana nak describe,terasa sesuatu yang sangat susah nak digambarkan, rasa macam satu perasaan yang tenang dan damai sangat.



Subhanallah,it was a beautiful and wonderful wedding. Baju Irma Hasmie pon loose tapi cantik,tudung labuh menutupi dada,mekap tidak keterlaluan,dayang-dayang semuanya bertudung labuh,simple wedding tapi meriah. Sangat sweet. Pernikahan yang penuh dengan ciri keislaman


"Aku terima nikahnya Irma Hasmie binti Ibrahim dengan mas kahwin nya 3 dinar tunai "

Sebak bila dengar . Then muka suami Irma Hasmie kelihatan sangat tenang dan cool je time akad nikah



Apa-apa pon, moga pernikahan Irma Hasmie dan Redza Syah diberkati dan berkekalan hingga ke Jannah . Semoga rahmat dan hidayah terus menjadi milikmu. Semoga Allah memberkati kamu dan melimpahkan berkat kepada kamu dan menghimpunkan kedua kamu di dalam kebaikkan :')



Nak sambung balek tengok video ni, (see! tengok banyak kali pon tak jemu ok!) pastu siaplah bergenang air mata mengalir seperti Sungai Lui yang tidak tercemar,air mata dan air hidung serentak membasahi misai sekali lagi. Keluar air mata,percuma air hidung. Pakej MUSTIKA! :D


bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar