Selasa, 03 Juli 2012

Dah tak best dah Masterchef Selebriti Malaysia bila Azwan Ali terkeluar. Tak meriah ok!






Percaya pada diri dengan harapan dan keyakinan huuu uuu uuuu *background music*



Aku selalu ikut Masterchef Selebriti Malaysia ni. Memang satu family lah ngadap tengok show ni. Episod awal-awal,memang aku menyampah gila dengan Azwan Ali ni. Mulut pokpek pokpek buat kerja. Mulut dengan tangan sekali jalan buat kerja. Pastu suka sangat bertekak dengan orang.Memang aku rasa cam nak stapler je ah mulut Azwan Ali ni. Rasa cam nak tenyeh tenyeh cili api lapanbelas tangkai dalam mulut dia pon ada gak




Tapi dah lama tengok Mastercef sampai lah dia terkeluar ni. Aku rasa dia sangat best! Walaupun time masak mesti ada bulu-bulu dengan shawl dia tapi "mak tetap vogue hokayyy. Kau mampuuuu?" kata Azwan Ali



Macam tak best lah pulak Azwan Ali ni keluar. Kurang perencah dah dalam Masterchef Selebriti Malaysia ni. We want drama ok! Apalah makna rancangan realiti TV tanpa DRAMA, ibarat makan nasi kosong tanpa lauk gitu. Tawar pelesir



Benda yang aku suka pasal Azwan Ali ni sebab dia sangat positif.Nampak lah keikhlasan dan kejujuran dalam diri dia.Dia tak malu pon nak mintak tunjuk ajar dan dia tak kesah pon ditunjuk ajar. Bab kebersihan tu memang tip top lah.Jangan pandang negatif je,tengok lah side positif dia jugak



Cuma mulut dia tu hazab lah sikit kan,tapi kelakar gak kadang-kadang apa yang keluar dari mulut dia. Lagi-lagi part nama makanan. Nama makanan semua nak buat juri tergelak sampai keluar air mata


"Juadah Sihat Gagahku di Muara"

"Kampung Extravaganza ala Tom"

Dan tah hape-hape tah lagi nama gah makanan dia ni. Tapi menghiburkan gak lah :D




Yang kutuk-kutuk dia pondan lah,kertu lah,gayah lah dan tah hape-hape tah lagi. Bab tu memang lah aku tak setuju dia jadi macam tu kan. Tapi pengakhiran hidup dia kita tak tahu. Kot dia meninggal esok dengan cara beriman daripada kita ke hape kan.At last dia berubah ke.Or yang dok mengata dia tu pulak yang jadi benda-benda cam korang kutuk tu haaa. Mana nak tahu. (motipppp tetiba je aku cakap pasal ajal maut ni pulak.kihkih)




Lembut ke,patah ke, lazer ke tu antara dia dengan Allah. Kita dok kutuk-kutuk dia ni menambahkan dosa kita je pulekk kan.From the bottom of my heart (wahh gituu omputih sangat aku) aku harap Azwan Ali kembali di jalan yang lurus jugak lah



Aku tak pernah pon minat Azwan Ali ni,cuma bila dia dalam Masterchef Selebriti Malaysia ni nampak ah cam dia bersungguh-sungguh dan ikhlas dengan apa yang dia buat.



At least Azwan Ali ada jugak bagi sumbangan dekat badan kebajikan. RM6000 hokeyyyy. Kau ada???  :D

Tidak ada komentar:

Posting Komentar