Senin, 31 Desember 2012

Welcome 2013

Assalamualaikum

selamat pagi semua bagi yang baru bangun tido (sama ada pagi atau petang mahupun malam) hari ni merupakan hari pertama dalam tahun 2013 (aarrrgghhh) . Oleh itu , korang semua mesti ada permintaan masing-masing kan??? dah macam jumpa jin la plak nak kena minta hajat bagai ... haha ... bukan itu yang yumi maksudkan ... apa yang yumi maksudkan ialah korang mesti azam untuk tahun baru walaupun azam tahun lepas pown tak terlaksana lagi ... haha :'D

jadi , aaaappppeeee agaknya azam korang erk ??? hurm LU PIKIR LA SENDIRI ... yang pastinya azam korang tak boleh sama dengan kengkawan lain ... kalau sama pun mungkin dalam bidang kurikulum dan ko-kurikulum ... so adik-adik kita ni dah berkira-kira ker azam korang ??? terutamnya adik-adik yang nak UPSR , PMR , SPM dan STPM ??? 

okey azam yumi tahun ni ape yerk ???
hurm tak boleh bagitau sebab cuma tuan badan dan Pencipta-Nya jer yang tahu ... okey apa yang pasti tahun lepas yumi dah dapat apa yang yumi nak ... dan alhamdulillah semuanya termakbul ... so  , tahun ni kena pikir sesuatu yang lebih baik lagi dan memberi manfaat ... Insha-Allah .





P/S : baru masuk tahun baru , ramai yang dah tertekan sebab final exam ... :'D


thanks for reading 


bubui


saranghae (LOVE)


Tidak ada komentar:

Posting Komentar