Minggu, 10 Maret 2013

Stoker , Dark Skies dan Instagram


Aku memang tunggu cerita Stoker ni keluar sebab tengok trailer dia macam gempak je.Cerita ni pasal budak perempuan yang  bernama India. Ayah dia mati, pastu tetiba muncul pakcik dia yang dia pon tak tahu selama ni pasal kewujudan pakcik dia.


Aku memang suka tengok cerita saiko, seram dan mental ni. Dapat yang jalan cerita best, sedap lah layan. Dapat cerita yang jalan cerita dia hazab, memang aku pon ikut mental bila habis je keluar panggung. Disebabkan  aku ni memang kaki wayang, movie ni bagi aku so so saja. Mula-mula je best, part yang dah nak habis rasa macam hampeh pulak cerita ni


Tak boleh nak cerita lebih-lebih, kang ada sesiapa nak tengok jadi spoiler pulak.


Rating: 2/5
Tahap saiko: 4.8/5
Tahap stress: 5/5


Aku pulak yang jadi mental bila habis tengok cerita ni. Dengan budak perempuan nama India tu tak habis-habis gersang macam orang gila.Semua benda dia nak gersang. Tak paham aku. Aku pon jadi stress tengok cerita ni. Sebab tu tahap stress 5/5 tu 





 Antara cerita yang aku tunggu gak Dark Skies ni. Sebab semua cerita dari producer ni aku tengok.
Dark Skies ni cerita sebuah family yang aman damai,tetiba ada benda yang pelik berlaku dalam rumah dorang.


Cerita ni masa hantu tak keluar lagi, memang best. Part satu family kena rasuk pon bagi aku seram gak. Cuma bila hantu nya dah keluar, jadi tak best . Sebab hantu nya macam merepek sangat pulak bagi aku. Antara cerita dari producer yang sama macam cerita Insidious, Sinister, Paranormal Activity, bagi aku cerita Insidious je yang best. Yang lain kurang best. Sebab toward the end hantu nya makin tah pape.


Tak tahu lah apasal cerita saiko/seram omputeh sekarang ni dah makin tak best dan makin merepek-repek. Tapi mungkin aku je kot yang rasa macam tu. kehkeh

Rating: 2/5
Tahap seram: 4/5





By the way, aku dah ada Instagram sekarang. kihkih. Nak upload gambar dekat Instagram ni pon terkial-kial. Berjam-jam nak cari button upload. Tapi aku baru update 2 ketul gambar je kat Instagram aku tu. Aku pon tak tahu sangat apa function Instagram ni.  Orang ada, aku pon rasa macam nak ada jugak hahaha gila suka ikut muntot orang. Orang ada, kau pon sibuk menyemak nak ada



 Wahh licin nya kulit muka bila guna apps 360 ni. Kulit bersinar-sinar bak Edward Cullen. Adakah testimoni produk untuk kulit licin dan gebu ada yang menggunakan apps ni??? tetttttttttttttttttttttttt~



Lilo tonggek yang comel lote


Baru 2 gambar ni je lah dekat Instagram aku tu.




Tu je nak cerita hari ni. ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar