Selasa, 26 Maret 2013

Dating with girlfriends

Dah lama aku tak jumpa budak-budak gonjeng ni. Nama je satu uni. Nak jumpa masing-masing punya lah payah.Masing-masing busy katakan.  Dalam kereta kalau berborak dengan depa ni macam limaploh orang tengah berborak. Punya lah riuh. Nasib baik tak terbalik kereta.




Keluar nak sambut birthday Fatin sebenarnya. Mak Fatin lah mastermind nya. Suruh kitorang bawak Fatin ni di  satu lokasi rahsia. Mak dengan adik fatin bawak keluar kek pon fatin ni boleh blur. Fatin ni memang jenis blur orang nya. Kadang-kadang blur dia tu pon berjangkit dekat aku. Sebab tu kadang-kadang aku pon blur jugak :D



Happy birthday budak-budak mucuk masyam! Semoga cepat kawen dan menimang cahaya mata. Hajar join sekali sebab yang lahir bulan Mac je boleh bergambar dengan kek. HARAP BIRTHDAY AKU PADA 14/6 (14 JUN) NI KORANG BUAT SUPRISE UNTUK AKU PULAK EH





hahahaha hampeh punya request. Tulisan caps lock besar gajah lagi. Last-last sorang pon buat dekkk je time birthday aku haha




Kitorang celebrate dekat Nando's  KL Festival City. Mak fatin suruh aku cakap dekat blog yang servis dekat sini punya lah hazabedah. Teruk sangat servis nya dan lembap sangat masing-masing buat kerja. Harap servis dekat sini lepasni diperbaiki dan pantas sikit buat kerja ye. (Ni mak Fatin yang suruh aku tulis. Aku hanya melunaskan amanah yang diberi oleh mak Fatin je hahaha amanah sangat engko ye)



Sembang punya sembang macam onggila. Habis semua kedai pon dah tutup. Dah lama tak jumpa, cerita-cerita zaman tok kaduk pon dikorek balek. Lepasni kita pergi karok pulak eh cik naza,cik hajar,cik fatin dan cik nea sekalian :D




Semalam dating dengan Fatin lagi. Sebab nak belajar makan salmon. Fatin pon dengan baik hatinya nak teman aku makan salmon. Mengada betul, nak makan salmon pon nak orang ajar dan suruh temankan




Terus try RAW SALMON engkooo. Haaa hambek nak sangat rasa. Terus hardcore, try yang raw punya. Emm bagi aku, salmon ni rasa dia macam manis sikit isi nya tapi tak boleh makan banyak sangat nanti muak.



Tengok wayang beli tiket WARM BODIES. Masuk panggung tengok cerita OLYMPUS HAS FALLEN. Boleh???? Patut lah pelik je tengok pelakon semua lain. Dah silap masuk panggung, layan je lah apa yang ada depan mata. By the way, thanks Fatin belanja wayang muehehehe



Sebenarnya aku dah jadi blur bila tengok blog sendiri. Dah tak tahu nak update apa. Gambar-gambar di atas ni pon semua aku dah upload dekat Instagram aku tu haa.Punya lah pemalas, gambar Instagram pon jadi modal update blog.



Ada tak jual pil untuk rajin update blog dekat farmasi?? Aku nak beli lah lapan botol.



ok bye!



Tidak ada komentar:

Posting Komentar