Rabu, 20 Maret 2013

Pakwe baru

Aku telah menemui cinta baru.Sekarang ni pon hidup makin stress, tanggung jawab makin besar, harus lah ada 'someone' yang selalu menemani diri ini tak kisah lah di saat hujan,panas atau pun mendung kelabu asap.Bersama dirinya, ku rasa hidupku lebih bermakna dan keyakinan diri, makin hari makin bertambah. Tak payah sibuk-sibuk dah nak fikir untuk cari lain. Weeeeeeeee



 
 
Sekarang ni hati bersinar-sinar bak kristal gituwwww





Dan ini lah cinta baru aku :D


=
=
=
=
=
=
=
=
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
-




 
 
Tadaaaaaa!!! Inilah pakwe baruww kitewwww hiks. Olay Total Effects 7 in one day cream (gentle) memang terbaik!!




Apa yang best nya pasal Olay Total Effects “Up to 2x power for skin renewal” ni??




Sekarang ni banyak pencemaran dan kulit kita pon terdedah dengan radikal bebas yang berbahaya. Dalam produk ni ada antioksiden macam Vitamin E dan C,ada jugak menyediakan pertahanan radikal bebas yang berkesan. Bila kita kurang tidur,kulit kita pon makin lesu dan tidak bermaya. Student kadang-kadang suka tidur lambat kan??



Untuk menangani masalah kulit lesu sebab tidur tak cukup, bahan seperti glycerin,panthenol dan Niacinamide boleh membantu menguatkan kulit. Niacinamide terbukti berkesan untuk meningkatkan pembaharuan kulit dan peningkatan perlindungan dari kerosakan luaran. Panthenol pulak dikenali sebagai pelembap kulit yang bagus. Wahh terasa ilmiah pulak entri aku kali ini. muehehe




Olay ni memang jenama yang dipercayai sejak dulu lagi kan? So bila nak try produk ni pon tak ada lah rasa seram ke apa. Produk ni sangat bagus untuk melembapkan kulit. Kulit aku pon memang jenis kering,so sangat sesuai jadikan pelembap muka. Jerawat dan bintik gelap pon semakin berkurang. Kulit muka pon lebih sekata dan lebih cerah. Dulu muka aku punya pori-pori memang besar gedabak. Bila pakai Olay Total Effects, pori-pori pon makin kecik :)






Muka aku adalah jenis kering dan produk ni memang sesuai sangat untuk kulit muka aku. Bila pakai produk ni, member dan family pon ada tegur yang kulit aku dah lain dan bertambah ok. Wahhh suka nya iols!!! yayyyy! :D



 

Untuk jadikan pelembap memang bagus sebab pada aku benda ni tak ada lah berminyak sangat. Bila apply dekat muka , kulit jadi lembut je dan cepat je menyerap pada kulit.







Gembira habis ni dengan Olay Total Effects  (>,<)
 
 
 
 
 
 
Kalau tak caya benda ni best, korang cuba-try-test Olay Total Effects ni pulak. Gerenti puas hati punya. 7 in 1 kot. Tak payah dah nak tepek banyak-banyak benda dekat muka. Satu botol ni dah cukup dah. Nak cari produk ni senang je. Boleh cari dekat pasaraya atau farmasi.
 
 
 

Nak tahu lebih info pasal produk ni boleh tengok dekat https://www.facebook.com/OlayMalaysia
 
 
 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar