Jumat, 17 Agustus 2012

Tak tahu nak pakai style hijab apa di hari raya?

Tak tahu nak pakai tudung style apa untuk hari raya ni? Atau tengah mencari-cari gaya tudung yang sesuai untuk digayakan setiap hari?? Masa aku tengah berlegar-legar di facebook, tiba-tiba termasuk satu page facebook ni. Tengok muka depa dalam ni macam familiar je semua. Eh cam kenal je,macam pernah makan semeja je ni :D






Usha punya usha, yess memang betul pon depa. Ingatkan salah orang. Meletop uolsss.  Depa akan adakan bengkel  Hijab Sunsilk bersama Scarflets.




Melalui Kempen ‘Hijabku, Gayaku’ yang dilancarkan di laman Facebook Sunsilk Malaysia, Sunsilk telah membentuk kerjasama bersama Scarflets untuk mengalakkan kaum wanita mengorak langkah terhadap penyerlahan gaya individu. Dan Sunsilk juga memberikan kesegaran yang tahan lama untuk wanita bertudung.Pakai tudung, tak ada lah kepala bau macam kepam je. Dengan Sunsilk, bila pakai tudung pon kulit kepala rasa segar dan wangi je :)


Gaya-gaya hijab yang popular telah dipilih. Ada gaya tudung yang anda berkenan? Kot pagi raya blur tak tahu nak pakai tudung style apa,boleh tengok video tutorial depa. Penggayaan tudung ini untuk memberikan keyakinan kepada si pemakai dan pada masa yang sama boleh kekal bergaya. Bila dah pakai cantik-cantik, baru lah yakin dengan sendiri. Ye tak?






Memandangkan fasa untuk mengundi dah habis. Tinggal part untuk ‘cubalah sendiri’ je :)


·         Fasa 2: Cubalah Sendiri




Ada sesiapa nak belajar macam mana nak berhijab dengan salah satu gaya di atas? Cara dia senang je, tengok tutorial  4 gaya hijab paling popular di Facebook Sunsilk Malaysia. Upload gambar anda memakai gaya hijab yang dipelajari daripada video tutorial. Kalau anda yang paling kreatif, anda berpeluang mendapat rm1500 (duit raya wooo) dan jemputan ekslusif ke Bengkel Hijab Sunsilk bersama Scarflets!










Boleh tengok video tutorial di Facebook Sunsilk Malaysia , upload gambar dan menang! Dari 6 Ogos - 31 Ogos 2012! Cepat. Ada masa lagi ni. Mana tahu ada rezeki dapat duit raya RM1500. Hehe. Good luck! :)


Tidak ada komentar:

Posting Komentar