Sabtu, 04 Agustus 2012

Iftar di Casa Putra Bistro Kelab Saujana Utama

Haritu berbuka puasa dekat Casa Putra Bistro dekat Saujana Utama. Ala-ala buffet. Satu kepala (dewasa) rm29.90. Satu kepala kira tigaploh hengget lah. Untuk budak-budak tak ingat pulak berapa. Sebab bukan aku yang bayar so ada aku kesah? kehkehkeh



Tersampai awal pulak, tercongok melopong ternganga tak tahu buat apa. Meh lah tengok apa yang ada dekat sekeliling



"ni buka nak makan apa ni? murtabak? roti john? lodeh? ketupat? rendang?"



Haa dekat sini ada swimming pool. Agak-agak tak reti menyabor nak batal kan puasa tu. Boleh lah terjun dalam swimming pool ni. Pastu bagi kentut berbuih-buih, haaa boleh buka puasa dah. kihkih








Depa ni pergi ajak aku melompat-lompat pulak. Memang tak lahhh aku nak lompat bagai. Kot ye melompat lemak bertaburan boleh kurus terus tak pe lah jugak. Memang aku orang pertama offer diri nak melompat-lompat ambek gambar


Nadia ada kuasa magic yang dipelajari oleh David Blaine. Boleh terbang tak masuk kolam renang


Budak-budak terencat. Abaikan. hahaha :D


Dah puas ngok ngek amek gambo, time dah nak dekat berbuka puasa pulak. So apa tunggu lagi, marilah mengambil apa yang perlu dimakan






Hoiii ni makan ke mentekedarah ni?? Makanan dekat sini ok lah bagi aku. Berbaloi lah dengan harga nya satu kepala rm29.90



Dah habis makan, solat semua. Ada buat surprise birthday pulak dekat awekss cun ni

Ini lah dia birthday girl dengan birthday gegirl kita untuk bulan ini. Belah kiri dah kahwin ok anak 5 dah. Belah kanan single lagi but not available katanya. huehuehue



Abang-abang live band pon nyanyi lagu "happy birthday" sekali. Suara abang yang nyanyi macam Tam Spider sikit. Tapi tak tahu lah apa nama abang ni. Mungkin Tam SpiderMan :D



Orang lain punya birthday, orang lain yang ejas-ejas kan kek tu



Suappppp.. suappp



Bersama rakan seperjuangan. Hapo sajo lah omak aku tu haa?



Dengan birthday girl. Untuk Ika, semoga panjang umur murah rezeki cepat kahwin. kihkih. Untuk Cik Rima, semoga murah rezeki,dikurniakan umur yang bermanfaat dan hidup diberkati oleh Allah S.W.T =)


Ini lah rupa Casa Putra Bistro ni. Tak nampak sangat sebab gelap.Ok dah, jom balik. Bye

Tidak ada komentar:

Posting Komentar