Rabu, 12 Juni 2013

BRAND’S ® InnerShine Camu-Camu dan Izara Aishah yang cantik menawan

 Baru-baru ni aku dijemput ke Grand Millenium Hotel untuk satu event ni. Event ni katanya nak mendedahkan identiti buah hati terbaru Izara Aishah. Majlis pelancaran ni memang glamour, ramai model yang cantik dan handsome merata-rata.



 Persembahan pembukaan daripada Altimet dan Adeep. Altimet ni kalau nyanyi dengan Adeep memang best lah.



 Tengah-tengah syok Altimet dan Adeep nyanyi, ada seorang awek datang pentas pakai mask.



 Awek yang pakai mask tu Izara Aishah! 





 Lepastu Izara Aishah pon mendedahkan lah buah hati dan penyeri hidup dia selama ni. Rupa-rupanya cinta misteri Izara Aishah ni ialah BRAND’S® InnerShine Pati Prun dengan Camu Camu!


Nak tahu tak BRAND’S® InnerShine Pati Prun dengan Camu Camu ni apa sebenarnya?? Meh nak cerita sikit.



Tiga ramuan utamanya, Camu Camu, Maltodekstrin Resistan dan pati prun California, mengandungi Vitamin C semula jadi yang optimum untuk menyihatkan badan serta menyerikan kulit dengan meningkatkan kelancaran penghadaman dan proses detoksifikasi. Inovasi ini menjadikan  InnerShine® Pati Prun dengan Camu Camu minuman kecantikan yang lebih baik untuk kita semua.



Dekat Malaysia ni tak ramai yang tahu pasal buah Camu Camu, tetapi ia dicatatkan sebagai sumber botanik Vitamin C terunggul di dunia. Kajian saintifik menunjukkan bahawa superfruit ini mengandungi khasiat 30 hingga 50 kali lebih kaya dengan Vitamin C semula jadi berbanding dengan oren. Wow menarik!


Semua sedia maklum kan yang Vitamin C ni dapat menguatkan sistem imuniti badan dan membantu dalam penghasilkan kolagen untuk kulit yang lembut dan berseri. Izara Aishah dok minum BRAND’S®  InnerShine hari-hari,patutlah dia cantik menawan baru-baru ni :)


Then ada tayang iklan terbaru Izara bersama BRAND’S ® InnerShine Pati Prun dengan Camu Camu. Rahsia kecantikan Izara dah terbongkar. Memang Izara ni lawa lah :D





 Makanan semua best-best. Semuanya memang complete. Dari appetizer ke dessert. Sambil makan sambil layan tarian Latin dekat depan. Memang bertambah meriah lah majlis ni. Suasana malam ni memang glamor.  Tetamu dan blogger yang datang pon semua teruja dengan kejelitaan Izara.



 Tengah-tengah menikmati makanan, ada model-model cantik bagi "door-gift/cenderahati"



 Bukak je kotak tu, nampak rantai rama-rama ekslusif. Cantik! Memang padan lah dengan tema malam ni (rama-rama).



 Dalam kotak tu pulak ada 3 botol BRAND’S ® InnerShine Pati Prun dengan Camu Camu. Yayyyyy! kitorang semua diberi sampel BRAND’S ® InnerShine Pati Prun dengan Camu Camu!




Dah lah dapat 3 botol ni bawak balik rumah,dekat situ pon dia ada bagi sampel untuk try minum. Minum sejuk-sejuk pulak tu. Pada pendapat aku lah, BRAND’S InnerShine Pati Prun dengan Camu Camu ni rasa nya manis dan lebih sedap  daripada Prun Plus. Teksturnya pun licin. Senang diminum.Sedap kalau minum time sejuk, memang segar je lah lalu ikut tekak :D








Harap-harap lepasni minum BRAND’S® InnerShine,kulit boleh nampak berseri dan lawa macam Izara. Muehehehe berangan kau jah.Tak sempat nak bergambar dengan Izara sebab balik awal. Gambar aku sendiri pon terlupa nak ambil. Boleh???



Dah tahu dah kenapa Izara sayang sangat dengan produk  BRAND’S® InnerShine ni. Aku pon dah start lah nak sayang BRAND’S® InnerShine ni pulak :D

Antek angat Izara niwwww tawww! :D

Nak cari InnerShine® Pati Prun dengan Camu Camu ni senang je. Boleh didapati di semua pasar raya besar, pasar raya dan farmasi seluruh negara. Produk hebat ini dijual pada harga

-RM30.50 untuk pek 42ml x 6 botol
-RM57.90 untuk pek 42ml x 12 botol.




More info:

Facebook  https://www.facebook.com/innershineclub?fref=ts
Website http://www.innershine.com.my/pruneplus.html




Tidak ada komentar:

Posting Komentar