Jumat, 08 Februari 2013

Aku Dia dan Tong Sampah

Aku ni memang malas betul nak download movie ni. Memang selalu cilok dekat member yang rajin donwload je. Walaupun dah tengok Running Man dekat web, nak jugak ada dekat hard disk semua episod yang beratus-ratus tu. Tengah nak ambil Running Man episod baru, ambil jugak lah cerita melayu dan omputeh sikit. Kot tengah-tengah bosan boleh lah layan.





Tapi cerita melayu yang aku ambil cerita Aku dia dan tong sampah ni je sebab member aku cakap cerita ni best. So layan lah. Bila dah layan MEMANG BEST!! Dah lama oiii tak tengok cerita melayu yang ringan dan sweet camni. Ayat-ayat dalam cerita ni pon semua selamba je dan senang faham







Cakap lah aku ni ketinggalan zaman or kuno pon sebab baru nak layan cerita ni.  Tak ada hal nya aku. Padahal cerita ni dah berzaman dah. Maklum lah jarang tengok televisyen





Selamba tenuk je Beto ni datang kolej Siti Saleha pakai baju Lilo and Stitch. Tergelak-gelak aku time ni



"hey saya tengah kutuk awak ni. awak tak ada rasa nak pertahankan diri awak ke?" kihkih comel!

Time ni pon selamba je si Beto ni cakap kuat-kuat dekat band tengah nyanyi dekat depan "Band ni bukan sedap pon!!" Tapi memang tak sedap lansung pon suara band yang tengah nyanyi tu. Beto nyanyi pon tak sedap jugak cuma lawak ah lagu yang dia tuju kat Siti Saleha tu :D





Apa yang Beto cakap dalam cerita ni semua selamba habis tapi semuanya bermakna.Ayat-ayat Beto pon tak macam baca skrip. Macam selamba dia je nak bubuh apa dia nak cakap. Dah lama oiii tak tengok citer melayu yang boleh buat aku sengih-sengih sorang-sorang



Suka part Siti Saleha cakap

"kalau tak tahu,TANYA"

comel! :D





Siapa tak pernah tengok, boleh lah layan.( Tapi ada lagi ke yang belum tengok? Sah! Orang itu lagi ketinggalan zaman daripada aku. kehkeh) Jalan cerita pon macam real je.Hari-hari minggu ni memang sesuai pon nak layan movie. Lepas tengok cerita ni ramai lah kot nak bertenggek dekat tong sampah kot-kot jumpa jodoh. Jodoh itu ada dimana-mana jahhh :D











Dekat tong sampah pon boleh jumpa jodoh. Kau mampu??

Tidak ada komentar:

Posting Komentar