Kamis, 23 Mei 2013

Ada sesiapa yang berhajat nak tengok Manchester main LIVE? Tengok Mencari Ramli 2 ni!

Pejam celik pejam celik, Mencari Ramli dah masuk musim ke dua sudah.


Ni masa Mencari Ramli musim pertama  dulu. Sebab sambutan yang menggalak kan.TM  Mencari Ramli sambung pulak untuk musim ke 2! Wow bagus jugak buat rancangan realiti tv sukan ni. Untung-untung ramai lagi yang boleh mengharumkan nama negara :)



Pemenang musim pertama dulu dapat belajar main bola dekat Manchester United Soccer Schools!! Waaa best nyaaaa.




 Ni lah pemenang Mencari Ramli musim pertama dulu dan bakal mengharumkan nama negara. :)




Mesti korang tertanya-tanya apa benda MENCARI RAMLI ni?? Ramli mana lah pulak orang dok cari ni kan??


TM Mencari Ramli ni bukan setakat nak cari penjaga gol,pemain pertahanan, pemain tengah atau penyerang terbaik. Malah Ramli yang dicari tu adalah pemain bola yang paling berbakat!



Bagus jugak ada program realiti tv macam ni. At least budak-budak muda bawah 16 tahun yang berbakat besar dalam sukan bola sepak tu boleh kita ketengahkan untuk jadi pelapis pemain negara satu hari nanti kan??




Ni time audition itu hari. Ramai juga yang mencuba nasib.










Salah sorang dekat atas ni lah 'Ramli' yang kita nak cari :)



Siapa-siapa pon boleh jadi ‘Ramli’. Aku selalu imagine ‘Ramli’ mesti badan macam ni,terror macam ni, muka macam ni. Muehehehe. Ada tak ‘Ramli’ yang dekat Malaysia ni macam ni?? :D


TM Mencari Ramli ni dah start dah tayang dekat tv sekarang ni . Boleh tengok setiap hari Jumaat di tv3 dari 7.30pm-8.00pm. Ada 12 episod semua nya. Tengok Mencari Ramli ni pon berpeluang nak dapat hadiah tau! Sambil tengok jangan lupa vote peserta kegemaran sekali :)





VOTING CONTEST!



Pada 24 Mei ( episod ke-6) hingga 28 Jun (episod ke-11). Siapa-siapa je boleh masuk contest ni. Ada 30 orang peserta ditampilkan dalam program ini dan anda bebas untuk buat pilihan nak undi peserta mana yang terbaik bagi anda.

Dah penat-penat undi, mesti lah kena dapat hadiah kan?? Hadiah utama nya memang gempak ok!

Nak tahu tak hadiah utama nya apa? Hadiah utamanya ialah anda akan di bawa terbang untuk menonton Manchester United bermain di salah satu daripada lokasi ini (Bangkok, Sydney / Yokohama / Osaka / Hong Kong).  Semua  perbelanjaan dan penginapan ditanggung oleh penganjur!!! Wooooooo. Best kan? Semua nya ditanggung beres.


Itu hadiah utama. Untuk hadiah mingguan pula, kalau anda bertuah, anda akan dihadiahkan barangan merchandise Manchester United!! :D

Caranya sangat mudah. Anda hanya perlu menghantar undian melalui SMS je.

Caranya ialah:

SMS VOTE[NUMBER OF VOTES : 5/10][SPACE]RAMLI[2 DIGIT NUMBER : 01-30] kepada 26268

Contohnya:

VOTE5 RAMLI05 –Hantar 5 undian kepada peserta Mencari Ramli 2 yang menggunakan nombor 05.

VOTE RAMLI07 – Hantar 1 undian untuk peserta Mencari Ramli 2 nombor 07.

Undian anda sah untuk tempoh ini iaitu 24 May – 28 June 2013 sahaja. Anda tak perlu bayar apa-apa untuk undian pertama yang dihantar. Ya, free of charge untuk undian pertama!

*Kos – 1 Vote = RM0.50, 5 Votes = RM2.00, 10 Votes = RM3.50

Untuk anda yang join contest ni, anda boleh melihat senarai pemenang mingguan di laman web ini: http://www.tm.com.my/teammalaysia/MR2






More info:
Website : http://www.tm.com.my/teammalaysia/MR2/
Facebook : https://www.facebook.com/TeamMalaysia?fref=ts
Twitter : @TeamMsia







Tidak ada komentar:

Posting Komentar