Jumat, 14 September 2012

Cik Epal dalam Utusan Malaysia






Cik Epal jatuh cinta?? perghhh tajuk memang mengundang. Jatuh cinta pasal apakah? Terkejut mak jemah . Jatuh tangga terpelot buku lali selalu lah




Bikin gempak woh wartawan utusan ni. Erkkk seram sejuk aku nak selak next page. Rasa macam tercekik cicak tokek dekat celah kerongkong lah pulekk. Bergayut-gayut je cicak tokek nya






Cik Epal jaguh sukan????  Tajuk bikin cemas sampai nak gigit laptop. Tajuk dalam lain pulak. Menangis Pandelela Rinong baca ni karang. Ada pulak orang nak percaya badan berkembang pesat ni jaguh sukan?? haha :D





Tu dulu lah masa zaman sekolah. Dulu badan iolssss kuncup. Slim river sangattt. Semua sukan nak masuk. Dulu aku selalu masuk lumba lari hokayyy. 4x100meter, 4x200 meter semua masuk. Tapi dulu lah zaman zaman belum baligh time sekolah dulu. Aku cerita dekat member dekat uni pon semua tak nak percaya aku kuat lari dulu. Apa ingat muka aku sesuci lebaran ni penipu ke??








Sesuci lebaran sangat muka engkoooo




Depa suruh pose dengan pingat. Aku pasrah je lah. Pastu tanya pulak tips untuk blogger baru?? Aku pon blogger suam-suam kuku je, nak bagi tips pon segan, tak tahu lah memberansangkan ke tak tips nya. Blog aku pon bukan nya bagus sangat. Merepek merapu meraban je sepanjang masa :D






Kak Lyn yang comel gebusss dan photographer hari tu. Depa datang rumah 2-3minggu lepas rasanya, aku pon lupa. Nyanyuk sudah. Mula-mula ingatkan kak Lyn ni rakan sebaya, muka punya lah cute,kulit pon licin macam kulit telur je. Lepastu peramah lah pulak. Ibu aku pulak yang best layan borak dengan kak Lyn ni. Sampai dia nak balik ke kereta pon borak tak habis-habis. Gaya macam nak ikut sekali kak Lyn ni naik kereta dia pon ada jugak. Abang photographer pulak sungguh bergaya pakai motor besar Harley Davidson hihi :D





Triffle ibu aku buat. Tapi bawah tu tak guna kastard. Dua dua jeli. Bawah jelly mangga, atas jelly strawberry. Aku masak spagheti goreng je. Senang! Main campak-campak je hape yang ada




Ibu aku yang tak rela gambarnya di snap. Tapi pandang kamera jugak. kehkeh


Ok tu je, siapa nak baca beli lah surat khabar utusan. Btw thanks kak Lyn yang comel gebusss :D

Tidak ada komentar:

Posting Komentar