Minggu, 02 Januari 2011

wow!!!! skolah dah bukak siot...

assalammualaikum semua....hai pekabo..sehat la kot noh...sape yg nak minx sakit kan...
so,da lama x naip so aku dah kekangenan (kerinduan) nak naip..huhu..


adik2 yg nak masuk tahun 1 da ready ker...jgn nak sedey2 da la terk..
wat relex ja..bukan ckgu kat skolah tu nak telan org pown...betoi x para2 guru....
abih2 pown kena marah ja..x penah la aku dgr ada ckgu yg telan org kan...


so, entry ni aku letak gambar korea bagi menceriakan hari anda di belog aku ni..huhu...
tau sebabnya...aku nak letakkan gambar diorang..??
sebab aku find satu gambar nie cute abis r...so sesapa yg tgh gilew K-POP bley r teka gambar gerup yg aku letak ni...


jom kita mulakan....


tantara


gerop yg menang tiang pertama :: B2ST/BEAST
huh...cuba teka gerop pa...kalau x tau lagi mmg r..da bulat2 petak2 tulis kat ats tu gerop B2ST/BEAST....
cute x animate diorg...alolo...comeynye adik2 nie (wat sora nyah la plak..buek!! muntah kahak)...hhu

ni plak yg dapat tiang ke-dua :: SHINEE

memang shinee sungguh...huwah...perh..x dapat org yg asli katon pown jadi la...huhu
ambik simpan dalam belog aku ni pown dah kira ok dah...nak tgk yg real jauh bebenor yop ooi....


tiang ke-tiga dimenangi oleh :: FT ISLAND
erm..band tau...setakat ni band yg aku ambik tau salah satunya FT ISLAND la....satu lagi band CN BLUE..tu pown boley tahan gak hebatnya..band ni aku suka sebab suara HONG KI ala2 serak basah gi tu..tu yg menambat tiang umah aku tu..




di tiang yg ke-4 dimenangi oleh :: CN BLUE
ni band yg aku cakp td..huh..x kurang hebatnya ngan ft island td...huhu
next....


di tiang yg ke-5 disandang oleh :: U-KISS
ni pown omey gak..huwah (gelak gatai)

last skali ...jeng..3kali



di tiang yg ke-6 dipegang oleh :: BIG BANG
diorg bukan x best ek..jgn salah anggap plak..sume yg aku listkan td diantara gegop/band yg akku minat..igt ha jgn dok nak salah anggap plak..kepada semua peminat2 K-POP bley la tgk2 gambar cute ni..huhu
dadadididududododede...semua..



see uuuoolllsss next time...


sarangae (LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar