Sabtu, 08 Januari 2011

permulaan yang sungguh memenatkan

assalamualaikum...anyeohaseyo

erm dah dekat tgh malm baru nak check in blog..huhu..td dok sebok edit blog...tu yg lambat tu..


baru seminggu g skolah byk keja yg kena buat..kena wat tu la kena wat ni la..tp apa boley buat dah tugas seorg MENTOR la katakan(tunjukkan ajarku sifu) wa g tu..minggu nie sebok bukan pa nak hendle pgws yg sekarang ni kena tsunami..huh..byk pgws baru so byk la nak kena hendle..tp nasib baik dah ramai mentor yg berkaliber da kat skolah aku..ketua pown ok...huhu.. 


["apa yang penting???" "kerjasama"]

 

so,esok kena g skolah wat kali yang ke-7 minggu ni...bermakna minggu pertama skolah aku ngan rakan sejawat aku g skolah 7 ari berturut2...tanpa mengenal penat dan lelah...(perh ayat..boley tahan r..)
minggu kedua skolah plak da kem kepimpinan pgws...nak kena jadik ketua kumpaln la plak bg setiap pgws..
aku harap pa yg dirncang dapat berjalan ngan lancar tanpa da halangan dan juga rintangan....


ni antara senarai yang akan dijalankan oleh badan pgws bagi sesi 2011

  • adakan kem kepimpinan pgws
  • watikah pgws serta perlantikan pgws
  • lancarkan bilik pgws yg kami dah kemaskan


tu la yg akan aku ngan geng bas skolah aku akan wat...walaupun sikit je list tu tp pada puna penat...ketua kami rancang daripada taun lepas lg....



[hope apa yang telah dirancang dapat berjalan dengan lancar..amin (> _<)]
see you all next time

sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar