Minggu, 30 Januari 2011

korean artis 'bersopan'....cantik_nyer????

assalammualaikum...and hola semua....
apo kabor org di sana?
org di sini sihat sejahtera hendaknya...



1st mesti la aku nak tunjuk muka aku dulu...hah..nanti x knal plak...
okey...murid2 tajuk kita pada ari ni berkenaan ngan seluar....okey
(besa la bawu lps wat homework tu yg agak mereng tu)

okey!! apa pandangan korang tntg budaya artis korea yg pkai seluar panjang????
erm...off kros la cntk kan???
yg aku peliknya org bukan islam pun reti pkai seluar panjang....
kalau diorg pkai seluar pndk pown x kisah..bab agama diorg ngan kita lain...betol x?
eh!! t'jadi ustzah plak....huhuh

okey...fokus utama....aku nak tunjuk la sikit kesopanan dan kecantikkan diorg pkai seluar pnjg...
cntk g tu....

orait pic yg mendapat 1st clazz

  IU- aku letak dia 1st klazz coz.......
walaupun dia nie still budak skolah lagi tp dia jaga tatasusila dia waktu perform..
aku suka...sepanjang aku tgk dia punya show..aku x penah la tgk lg dia pkai skirt tanpa seluar pnjg...
lagu ngah hitz skrg tajuk GOOD DAY and NAGGING feat seulong 2am


TARA-ni pown...erm aku suka ...
sbb ketua dia kiut...haha...tu jer...
tp kan lagu terbaru diorg....tajuk yayaya syok wo....
try r dgr kalau rajin...
tp asyorkan baik dgr..tu pown kalau korang peminat k-pop r...kalau x minat x bebaloi dgr...


KARA-aku letak diorg sbb dlm grop ni aku minat nicole...
kiut lorh...
lagu terbaru diorg tajuk jumping perh...cair habis r kalau tgk diorg menari...hah..bukan laki jer tgk pompuan cair....pompuan tgk pompuan pown cair wo...haha...jgn salah paham da....tgk diorg nari tu yg membuatkan aku cair...asa cam nak follow skali....haha " ; "


SNSD/GIRL GENERATION-huh sapa x kenal angkat kaki...
kompom kenal an...sapa x kenal terkenal ngan lagu HOOT/GENIE/GEE nie....majoriti yg dgr psti tau lgu ni kan....mustahil x tau...
walaupown grop nie seksi tp still cntk walaupown pakai seluar pnjg kan??????
do u agree with me????


WONDER GIRL-i want nobody2 but uuuu..
hah...sapa tau tajuk lagu tu?????
kompom ramai yg tau kan...so senang sikit keja aku.. x yah g tau..huhu....
tp asa kesian la plak kat org yg x tau tu..kan....
okeylah aku g tau...tajuk dia NOBODY...lagu yg faling fofular kat radio era dari dulu hingga la nie...


2NE1-yg rmbut terpacak cam kena karen tu tau ak sapa?
tu la SANDARA kakak kepada thunder(MBLAQ)
1st time aku tgk cam x caya r sbb muka diorg lain tahap gaban...tp nak wat cam na da kenyataan x bley wat pa la...x kan nk g cek ic kot..ahak..kelakor ler...diorg nie fofular ngan lagu GO AWAY....

GIRL'S DAY-ni grop baru...tp aku minat gak...sbb lagu diorg tajuk NOTHING LAST FOREVER syok habis r...yg tgh tu maybe tu mungkinla leader diorg...kot la kan...mana aku tau semua psl diorg...yg pasti sapa da astro ari rabu ni tgk dkt KBS WORLD pkoi 11.20 malam da la dia...kat citer OH! my SCHOLL..


alang-alang nak citer psl OH!my SCHOOL..aku citer terus je la...igtkan nak wat episod akan dtg...tp dah terlajak ckp psl  tu aku twuskan saja niat aku yg suci ni...cewah~
6pak x gmbr tu..kalau x 6pak(sila dftrkan diri anda di kedai cermin mata yg berhampiran)
ok....sepanjang aku tgk citer ni...aku dapat kenal pasti LEE HONG KI(FT ISLAND), CHOI MINHO(SHINEE), SIMON D(SUPREME TEAM), MIN(MISS A) and beberapa org lgi merupakan ahli ttp dalam OH!my SCHOOL...so sape2 yg minat diorang bley la tgk tiap2 minggu ari rabu....kalau nak siang pown da gak..utk yg x bley jadik burung antu tu bley la tgk siang..iaitu ari selasa pkol 5 lebih...
(x pasti sbb aku jrg tgk siang...)
so.....enjoy la sape2 yg minat korea...

see uuoolllsss next time

sarangae (LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar