Kamis, 10 Februari 2011

comel tak saye~~@_@

anyeonghaseyo....oppa and unnie yang comey lagi encem..kononnya......
selamat kembali ke rancangan alam maya (nama kwn aku)...

lama aku x bertanyakna kabor tentang korang semua kan...al maklumlah  bz woman...x bley nak wat pa la kan bz memanjang...lgsg x da masa pree..wuh!!! tekanan tension btol la kan...


ni pown aku berkesempatan naip pown bab alang2 ngadap lappy aku nie..so twus online je la....huwah...
PRAP...PRAP...adoi abih lenguh satu badan bahana menaip....kalau nak diikutkan longah tgn den naip...aku baru je lps naip surat2 pgws...

fuhhhh!!!sengal betol....dah la esk da exam  syariah kecil-kecilan....buku baru baca sikit jew...besa r..kalau bab2 pgg buku nie rakyat m'sia mmg kurang berminat...tp kalau bab2 nengok TB cukup suka...betoi..ak...sapa setuju turun kaki...huh...tgk mejoriti setuju nagn aku...YEAH!! aku berjaya mendapat undian yg tertinggi....kwang3....

so,setelah sekian lama aku x upload gambar aku...so aku nak boh r...gambar2 aku yg aku malas nak edit...
dah memang dasar penyengan x bley nak wat pa la...plup...plup....

 pose "V"

second "V"

the last one....

so...cam ne...korang perasan x setiap kali aku post...mesti da artis korea....haha...mana nak perasan korang jrg bukak blog aku...

sekarang pic aku and my BEST FRIEND

gambar nie dia dok nyebuk ja...skali aku KLIK...plup ada muka dia....

nie pown sama gak...tgk mata dia..kononnya x sedau la kau ambk pic....padahal.......

hah..nie baru betoi aku ngah ambik gmbar ngan dia....kami nie pantang sggh 6pak camera....huwah
maklumlah foto mania....
gambar nie aku ambik masa ngah ada kuliah sj....
seronok kot....dpt makan pree...huhu...sampai 2 bgks nasi lemak...pastu..nak smbg balik..ermmm...berlemak la otak....blurrrr...

ok..la kau nak study syariah jap....bye


see uuuooolllsss next time...

sarangae (LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar