Minggu, 13 Februari 2011

jom buat latihan mata!!!

anyeonghaseyo....oppa and unnie yg cantik lagi kacak kononnya..
apa kabar semua ari nie sht???? hrp sht la kan..yg man x sht 2 cepat2 la mkn ubt...tkut melarat plak dmm tu...

ok...topik kita pd ari nie is latihan mata...nk tgk mata korang tu dipercayai ke x....
nak join???senang je...just tgk gmbr2 kat bwh ni....
then bg jwpn...ok???
aku pown x tau sgt..tp kita sama2 belajar la kan...

jom kita mulakan sekarang

jom sebut warna tanpa membaca tulisannya...
jom kita cuba sama2...

apa mcm????boley ke x....
kalau dah boley kita try yg lain plak..
jom..

cuba yg nie plak....garisan nie sebenarnya....lurus ke x ek???
ermmmmmm.....musykil nie...
eh..gerak2 plak benda nie...tp betoi ke benda alah nie bergerak.....
setahu aku dia bukan animasi.....huh!!!
tu la yg dinamakan ilusi..
argh..pening aku tgk benda ni..
jom tgk yg lain plak...
meh...meh...meh...

ada bapa org dlm gmbr nie????
hah..cuba la teka...
jeng..jeng..jeng..



gjh ni ada bapa kaki ek????
byknya kaki dia...tp yg mana satu nie...
aloiyai...



unta nie ada berapa ekor semuanya???
cuba......teka.....(lagu p ramlee)




 satu lg yg memeningkan kepala....yang mana satu berputar lagi laju



ahahahahahhahahahhahahahahah................
pening x.....aku yg tgk ni pown pening...so.....mcm mana korang punya mata dah dpt lthn yg cukup ke....
nnt kalau kau rajin wat lg psl alusi nie...sebenarnya seronok tau....kita dapat latih mata kita....tp dah naik juling kalau tgk lama2...btoi x....haha....

ok la...nnt aku masukkan teka teki plak erk...
see uuooolllsss next time

sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar