Senin, 24 Januari 2011

i lurve K-POP



anyeonghaseyo...oppa and unnie...
i hope uuoollss fine...



ni la yg aku nak ketghkan ari nie....mengenai kegilaan dan kemerengan aku terhadap k-pop ni....mau x gila artis chun2 bilaka....kuchak2 pown...perh sapa x terpikat kalau bg kat org utan pun belum tentu dia nak tanding model terchun dan terkhucak....sbb dia tau sapa2 pown x bley nak lwn dia....huawah...huawah...


so,barang sape yg minat k-POP habis-habisan wajib follow blog aku (secara paksaan)...
...INGAT...

next baby



nie la baju yg aku dah reka khas tok peminat2 k-POP...

[MAAF,ORG SEDANG MENAIP NIE TGH SYOK SENDIRI]
[kesulitan amat dikesali]




nie antara gerop yg aku minat r kan...
korang minat yg mana...sapa x minat k-pop memang kurang sihat la 2 tandanya...
meh..meh..jumpa DR.AYUMI SHAARI meh...jgn malu jgn sogan...



SOALAN : ada lagi x???????
JAWAPAN : gila x da...mesti r da lg...jap r ngah upload....


hah...acam....hokey x...




eh!!!!!!!!!!!!!! ada lagi...
walaupown ni taun lepas punya pic..but its still georgeous...



kalau nak dipantau dan diambil kira melalui music plak...
aku lebih suka MUSIC BANK...



kalau dulu MC dia song joong ki skrunk da lain da...sape2 ntah..aku pown x bapa nak kenal lg...
agrh...lantak...janji best...

okey....next time aku nak leta pasal pa lgi erk...
erm..nnti r aku pk...maklumlah bz woman....
okey...see uuoolllsss next time

sarangae (LOVE)









Tidak ada komentar:

Posting Komentar